Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft min Superman med Selitaverket i c.a 1,5 år. Jag har haft Sous Marine med YEMA's eget verk och Rallygraf med Seiko Meca Quartz i c.a ett år. De går perfekt, inga konstigheter, jag är supernöjd.Hur är kvaliteten på dessa klockor? Tycker att Flygraf Pilot M1 ser läcker ut, men det verkar finnas massor av skräckhistorier på nätet.
Har en Spacegraf med Seiko-verk och Navygraf MN med inhouse i drygt fyra år. Har inte haft några som helst problem med dom.Hur är kvaliteten på dessa klockor? Tycker att Flygraf Pilot M1 ser läcker ut, men det verkar finnas massor av skräckhistorier på nätet.
Det negativa jag har hört är dålig kontakt kring garanti/service. Har inte behövt nyttja detta, så kan inte uttala mig. Kvalitén på klockorna har det inte varit nåt fel på.Skönt att höra! Har inte så mycket erfarenhet av Yema så försöker läsa på så mycket som möjligt![]()
Ja, så länge klockorna funkar väl så borde det ju vara lugnt. Synd bara att de nästan aldrig dyker upp på svenska marknaden.Det negativa jag har hört är dålig kontakt kring garanti/service. Har inte behövt nyttja detta, så kan inte uttala mig. Kvalitén på klockorna har det inte varit nåt fel på.