• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Franska märket Yema

Hur är kvaliteten på dessa klockor? Tycker att Flygraf Pilot M1 ser läcker ut, men det verkar finnas massor av skräckhistorier på nätet.

Hur är kvaliteten på dessa klockor? Tycker att Flygraf Pilot M1 ser läcker ut, men det verkar finnas massor av skräckhistorier på nätet.
Jag har haft min Superman med Selitaverket i c.a 1,5 år. Jag har haft Sous Marine med YEMA's eget verk och Rallygraf med Seiko Meca Quartz i c.a ett år. De går perfekt, inga konstigheter, jag är supernöjd.

• Like
Reactions: Izy
Skönt att höra! Har inte så mycket erfarenhet av Yema så försöker läsa på så mycket som möjligt 🙂

Skönt att höra! Har inte så mycket erfarenhet av Yema så försöker läsa på så mycket som möjligt 🙂
Det negativa jag har hört är dålig kontakt kring garanti/service. Har inte behövt nyttja detta, så kan inte uttala mig. Kvalitén på klockorna har det inte varit nåt fel på.

• Like
Reactions: Izy
Det negativa jag har hört är dålig kontakt kring garanti/service. Har inte behövt nyttja detta, så kan inte uttala mig. Kvalitén på klockorna har det inte varit nåt fel på.
Ja, så länge klockorna funkar väl så borde det ju vara lugnt. Synd bara att de nästan aldrig dyker upp på svenska marknaden.

Deras kundtjänst är bra, de finns på chat 24/7 bokstavligt talat. Jag fick min första YEMA klocka med fel länk, det tog ett par dagar men sedan skickade de den rätta länken med DHL Express och den felaktiga fick jag behålla (den var ändå värd 250 EUR).
Jag har köpt mina tre klockor på deras web sida, det har funkat bra, man betalar med kortet och de skickar klockan med DHL Express på ett par dagar. Det går även att registrera sig i deras lojalitets system så får man rabatt på kommande köp, klockor, länkar, band o.s.v.

Trevlig torsdag!
20250327_073651.jpg

Tillbaka
Topp