• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden 13/7, BCF Auktion, "Fuckcancer" Sponsored by Affe!!!

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
Trevlig helg allesammans!:)
B5607808-0380-4D66-80E1-A1516871D9D6.jpeg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

Stålfredag för mig, reser lätt liksom. Och ja, cancer suger hårt och även jag är månadsgivare, inte bara till bcf utan även till cf. Svärföräldrar, svåger, mamma och vänner har alla gått bort i cancer. Min svåger var bara 13 och min mor 68, svärmor 65 och svärfar passerade inte ens 60. Deppiga grejer så här en fredag när planen är att chilla på stranden. Tjing!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hehe.. @Affe allt är glömt å förlåtet..
Mycket bra trådstart. Tråkigt att höra om mor och far. Vi delar den tråkiga delen av livet. Även mina föräldrar förlorade kampen mot cancer. Min mamma tynade sakta bort med högre och högre smärtstillning. Pappa däremot trodde vi skulle klara sig. Hans cancer hade enligt uppgift inte spritt sig. Men hans hjärta gav upp på sjukhuset en dag eller två efter att han fått tumören bortopererad. Det var tufft båda gångerna. Pappa fick aldrig träffa vår yngste son. Mamma var med till i alla all den äldsta gått ut gymnasiet.
Det här blir en bra övergång från det tunga till det lätta. Det är ju sommar och sol och vissa har kort tajt kjol som Markoolio sjunger.
AF215102-7E43-4EA8-86E9-45A86E96F14D.jpeg

Ovan nämnda söner ska även ta med pappsen på a night in the town ikväll.
Fick det som födelsedagspresent i juni. Så ikväll blir det drinkar och käk på knivsöder!! Vad kan gå fel? Dessutom fredagen den 13:e?...
Så ni som frekventerar södershöjder beware of RicVin & sons!!!
Tack Affe och jag önskar er alla en härlig fredag och helg jag också!!
 
Topp