Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt strap på monaconTre inlägg på en kväll, det märks att man är ensam hemma.
Här i familjen så har vi ett delat klockintresse som möjliggör att inköp av sådana ting ofta inte är något som behöver diskuteras.
Jag får känslan att det inte är så många damer här inne, men hoppas att jag har fel. Tänkte om den kvinnliga delen av forumets medlemmar kunde lägga upp lite dam ur. Det hade ju varit en bra inspirationskälla för oss som vill köpa klockor till respektive.
Tänker att grabbarna oxå kan roffa åt sig sina respektives klockor och skjuta av ett par skott med kameran om det är så att det bara är ena sidan av familjen som hänger här på KS.
I all ensamhet så tog jag tog jag foto på två av sambons, och en av dotterns klockor.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Här är min frus klocklåda. Det är en bökig blandning. Omega, Sinn, Seiko, Alpha, Raymond Weil, Georg Jensen, Thomas Sabo, Certina....
Snygg! Bra smak. Vilken storlek? 36mm?![]()
Min frus smp som hon fick i 35års present
Skickat från min iPhone med Tapatalk
...och din fru är inte medlem här? :O![]()
Här är bilden
Ptvi vad tristInbrott i skåp hos SATS. Ngn lowlife som bröt upp ett antal skåp på SATS när hon var där och tränade, snodde en Mikael Kors handväska. Mullberry plånka, klockan och lite småprylar.
Mitt bidrag.
![]()
Tycker den passar henne riktigt bra. En keeper.
/gustav
![]()
Min frus smp som hon fick i 35års present
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fruns överst dottern nederst (vilken nyss utökats med en till Omega).![]()
Storstor, min gamlaVerkar som Omega SMP är populärt bland kvinnorna. Kör ni midsize eller "storstor"?
Verkar som Omega SMP är populärt bland kvinnorna. Kör ni midsize eller "storstor"?