Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fråga till säljaren - är tavlan ommålad? Trycket ser ganska kletigt ut.
Det kan vara en god idé att tagga säljaren också, @VintageWatchItalyFråga till säljaren - är tavlan ommålad? Trycket ser ganska kletigt ut.
Inte den blekaste, kom så när jag köpte den, inget jag tänkt på alls faktisk, Brukar torka av den imellanåt med en frotté handduk, om det skulle ha påverkat?https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-79220r-smiley-dial.100705/#post-2550451
@visenstam - vad har hänt med din klocka? Utifrån bilderna ser det ut som att finishen är helt fel gällande borstningen.
Jag reagerade också på denna. Det ser ut som om den är blankpolerad nästan?https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-79220r-smiley-dial.100705/#post-2550451
@visenstam - vad har hänt med din klocka? Utifrån bilderna ser det ut som att finishen är helt fel gällande borstningen.
Jag sitter och jämför med min nu, och din ser onekligen blankpolerad ut. Länken ser dessutom "rundare" ut än min.Inte den blekaste, kom så när jag köpte den, inget jag tänkt på alls faktisk, Brukar torka av den imellanåt med en frotté handduk, om det skulle ha påverkat?
Vilken länk jämför du med? Tänkte om det var så att du har nya från inhouse, för dom ska tydligen inte se likadana ut?Jag sitter och jämför med min nu, och din ser onekligen blankpolerad ut. Länken ser dessutom "rundare" ut än min.
Jag har samma ref som dig. Dvs med ETA. Nya länken är enligt mig ful som strykVilken länk jämför du med? Tänkte om det var så att du har nya från inhouse, för dom ska tydligen inte se likadana ut?
Håller med dig till 100%Jag har samma ref som dig. Dvs med ETA. Nya länken är enligt mig ful som stryk
Efter mailkontakt med @visenstam så måste jag säga att det är bilderna som spökar. Jag hade således tokfel!Jag sitter och jämför med min nu, och din ser onekligen blankpolerad ut. Länken ser dessutom "rundare" ut än min.
Efter mailkontakt med @visenstam så måste jag säga att det är bilderna som spökar. Jag hade således tokfel!
Det där är ju undersidan... Finns väl ingen som fulpolerar en undersida av en länk.Glad jag frågade för nu förstår jag vad du menade dom såg rund slipade ut på bilderna i annonsen, tror ljuset spelade ett spratt
Klart ingen polerar en insidaDet där är ju undersidan... Finns väl ingen som fulpolerar en undersida av en länk.
Haha sant men den här tråden fyller ju inget syfte när den andra tråden inte finns kvar längre juDen här tråden gäller inte funderingar kring annonser på köp & sälj
@Compiss @Clark Kent @Notorious Niklas mfl
Också santHaha sant men den här tråden fyller ju inget syfte när den andra tråden inte finns kvar längre ju
Också sant
@Starillusion
Tycker mig se att det står 028 på baklocket på din enzo, inte 029 som du uppger i annonsen.
Grymt cool klocka btw!
Nu tror jag du är fel ute.@Stålsubben
Som jag fattar det på din annons så menar du att det inte ska vara några index på denna modell??...
vilket är fel .. index är bara borta dessvärre här är samma modell fast korrekt tavla :
https://klocksnack.se/threads/vinta...-mot-omega-eller-cartier.100950/#post-2556275
Får kanske editera att index fattas ?
Jasså,Nu tror jag du är fel ute.