• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fukt i Omega Planet Ocean

Jaha? De flesta vattentäta ur är täta.
Jo, no shit, Men det jag syftar på är att jag sett fler Omegor som får fuktskador än jag sett t.ex Certinor. Det tycker jag är märkligt, och är varför jag skrev "Vafan". Betyder inte att det är så i det totala, men jag ville dela med mig av mina erfarenheter. Detta är ju trots allt ett forum...

Jo, no shit, Men det jag syftar på är att jag sett fler Omegor som får fuktskador än jag sett t.ex Certinor. Det tycker jag är märkligt, och är varför jag skrev "Vafan". Betyder inte att det är så i det totala, men jag ville dela med mig av mina erfarenheter. Detta är ju trots allt ett forum...
Sett? Hur då? Läsa på KS ger väl ingen helhetsbild av olika märkens ev problem, iaf inte Certinas då majoriteten av dess köpare nog inte hänger och skriver här.

Då ska vi se...

Bilagor

• 2E2DD533-E334-4362-8B09-22C3C6EAA8DB.jpeg
    2E2DD533-E334-4362-8B09-22C3C6EAA8DB.jpeg
    90.3 KB · Visningar: 3
Min PO har varit med om mycket. Satt på handleden när jag tog flundran på min avatar. Den har doppats i salt och sött vatten och i diverse varma badtunnor. Har aldrig varit något problem. Inte bytt packningar på 5år och badat och snorklat utan några problem. Så jag tror nog att de tre som råkat ut för problem är undantagen. Ska sägas att min är ifrån 2005. Riktigt robust och går inom spec fast det var 5år sedan den var på service.

Jag kände mig tvungen att bidra till denna tråds fortlevnad idag... Har inte ens funderat på att låta bli att bada med min PO! Det är ju liksom en del av syftet med att jag har en PO... Pallar den inte blir jag sjukt besviken o får lösa det då. Men den har nog badat säkert 50 ggr redan i år utan problem.

20180707_141704.jpg

Tillbaka
Topp