Tissot1947
Silver
Stentuff!
Defaq är detdär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stentuff!
Förstår dig, verkligen. Den där TT tyckte jag inte heller om. Måste däremot erkänna att jag faktiskt gillar stålvarianten.Sorry rolexlovers men Yachtmaster 2 har alla fel man kan ha
Sorry rolexlovers men Yachtmaster 2 har alla fel man kan ha
Aha, så det är härifrån alla tråkningar du får om månfas härstammar.Månfas är ganska äcklish. Oavsett tillverkare. Om jag ska vara ärlig.
Klockversion av Munch's skriket ?!Here we go again...
Cartier har lyckats göra om en halv-hyfsat damklocka i nytt utförande som inte är speciellt snygg, denna gång som en skeletterad version i antalet 67. Säkert mycket dyr. Cartier Crash Skeleton...
Orginalet:
Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
Det tycker jag är starkt av dig. Äga en av de fulaste klockorna och sedan posta den på "fulaste listan"Jag hoppas du vet att klockan är min @Wondersack !
Det tycker jag är starkt av dig. Äga en av de fulaste klockorna och sedan posta den på "fulaste listan"
+1 en kille på jobbet har en sån där stekpanna. Gör ont i ögonen varje gång. Vet inte hur många gånger jag klagar på han att ta bort den från mitt synfältDenna, Mr Daddy från Diesel är i viss särklass. Bara att låsa tråden, då det omöjligt finns en fulare klocka än denna.
http://cdn.watchshop.com/profiler/thumb_cache/zoom/99955873_v_1355974546.jpg
Han kanske är gravt synskadad...+1 en kille på jobbet har en sån där stekpanna. Gör ont i ögonen varje gång. Vet inte hur många gånger jag klagar på han att ta bort den från mitt synfält
Kanske? Bevisligen!Han kanske är gravt synskadad...
klockor med så här fula Bezel-ringar, men finns endel fula Rolex också, (vågar dock inte visa nån bild på dem)
Men det är bara min högst personliga tycke och smak, gillar du dessa så är det okej i landet lagom, alla är olika och alla har rätt till sin åsikt...
Bilder lånade från nätet
Gillar heller inte sånna här förhöjnader i Bezelringen
Richard Mille är roliga, skönt med premiumtillverkare som inte är så konservativa. Utan sådana skulle hela branschen stå still.I stort sett allt från Richard Mille och Linde Werdelin.
Personligen förstår jag inte hur man kan tycka att dessa svulstiga och rentav fula klockor är snygga. Jag fattar inte det.
Richard Mille är roliga, skönt med premiumtillverkare som inte är så konservativa. Utan sådana skulle hela branschen stå still.
Håller med ! Och vore det inte nog med att de är fula, så är de fjantigt dyra tillpåköpet.I stort sett allt från Richard Mille och Linde Werdelin.
Personligen förstår jag inte hur man kan tycka att dessa svulstiga och rentav fula klockor är snygga. Jag fattar inte det.