• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Stentuff!

apconceptpassion.jpg

Defaq är detdär?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Sorry rolexlovers men Yachtmaster 2 har alla fel man kan ha
Förstår dig, verkligen. Den där TT tyckte jag inte heller om. Måste däremot erkänna att jag faktiskt gillar stålvarianten. :bag:
RolexYachtMasterIISteel1_zpsb8828638.jpg

Vet inte varför. Skulle inte vilja äga en och brukar inte gilla vräkigare ur men tycker på något sätt att det blir bra på just den här modellen i stål. Den är vräkigt tuff, typ.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Here we go again...

Cartier har lyckats göra om en halv-hyfsat damklocka i nytt utförande som inte är speciellt snygg, denna gång som en skeletterad version i antalet 67. Säkert mycket dyr. Cartier Crash Skeleton...

cartiercrash.png


Orginalet:

cartier-crashsm-z1.jpg
Klockversion av Munch's skriket ?!
Edit: tydligen fler som tyckte det, sorry....
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
D

Deleted member 1154

Guest
klockor med så här fula Bezel-ringar, men finns endel fula Rolex också, (vågar dock inte visa nån bild på dem)
Men det är bara min högst personliga tycke och smak, gillar du dessa så är det okej i landet lagom, alla är olika och alla har rätt till sin åsikt... :)
Bilder lånade från nätet

2540503433_57fba7068d.jpg
maxresdefault.jpg


Gillar heller inte sånna här förhöjnader i Bezelringen

201211271456456326.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

F-L-P

Panerai
klockor med så här fula Bezel-ringar, men finns endel fula Rolex också, (vågar dock inte visa nån bild på dem)
Men det är bara min högst personliga tycke och smak, gillar du dessa så är det okej i landet lagom, alla är olika och alla har rätt till sin åsikt... :)
Bilder lånade från nätet

2540503433_57fba7068d.jpg
maxresdefault.jpg


Gillar heller inte sånna här förhöjnader i Bezelringen

201211271456456326.jpg

De där TH ser ju inte jättekul ut.. Men raiders är ju störtsköna.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Finns ju oändligt många tyvärr. Corum, Graham, Tag mfl har och producerar fortfarande sanslöst många klockor som fallit ur fulhetens träd och slagit i alla grenar på vägen ned.
Men denna är nog fortsatt ohotad när det gäller fulhet.
image.jpg


Skulle den sedan kombineras med en callisto-länk så är mardrömmen total.
 
Topp