Point Blank
Basic
Hubolt gör riktigt fula klockor. Förstår inte hur betalar så mycket för det där skräpet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är du ute på djupt vatten.
Just vad jag själv tänkte.... Väldigt djupt, och väldigt kallt vatten.Nu är du ute på djupt vatten.
Whaaat?Den här Cartier är djävulsk ful...
Rolex DayDate är en objektivt ful modell. Usch, vilken jäkla styggelse. Kommer få mycket hat för detta här dock. Alla referenser.(Bilden passade in bra i sammanhanget, och ägaren som är medlem här på KS bör inte ta det personligen. Förlåt isf.)
Jo visst...jag har en liten hatkärlek till SMP:n. Lite av min akilleshäl . Med annan länk o kanske fyllda visare hade den varit en keeper. Ska jag äga en igen får nig fan Omega komma med en ny modell. Dock flyger nuvarande modellen betydligt högre än den gamla. Speciellt den blå har en grymt bra tavla. Med 2554.50 länk blir den bättre. Bjuckar på 2 bilder som är rätt kassa.Finns ju fula klockor som bara är rent objektiva skämt, jag tycker det är roligare att diskutera de klockor som faktiskt används av många och inte är skapade som någon sorts vulgär-plojgrej (typ alla hublot, muppiga AP ROO etc). @Målarn har en jävligt bra kandidat där i SMP GMT, jävlar vad ful den är. SMP i allmänhet som @Spencer66 säger också, fast jag tror fan att den klockan skulle kunnat vara helt ok om det inte vore för den där gräsliga länken. Vill minnas att @Hebbe har några schyssta bilder på en SMP med en speedy-länk som ser bra ut?
Märks att du är ung. Du kanske förstår bättre sen när du växt upp.Rolex DayDate är en objektivt ful modell. Usch, vilken jäkla styggelse. Kommer få mycket hat för detta här dock. Alla referenser.(Bilden passade in bra i sammanhanget, och ägaren som är medlem här på KS bör inte ta det personligen. Förlåt isf.)
Rolex DayDate är en objektivt ful modell. Usch, vilken jäkla styggelse. Kommer få mycket hat för detta här dock. Alla referenser.(Bilden passade in bra i sammanhanget, och ägaren som är medlem här på KS bör inte ta det personligen. Förlåt isf.)
Du har händelsevis inte en Jaquet Droz att ge bort till mig ?Inte fulast men mest porrig, har jag gett bort i kväll. Paul Smith Quarts. Har ännu inte fått mottagarens adress ännu men det löser sig säkert...
Det ser ut som boetten och länken blivit doppade i blåbärssoppaAlla AP royal oak offshore är förbannat fula och gjort mig ointresserad av märket. Det och en ändlös radda av "limiterade" upplagor för hip hop stjärnor, NBA proffs, butiker och fan o hans moster (trots de enormt vackra royal oak-klockorna och royal oak chronos).
Men detta är en förebannad blasfemi:
Finns nog inget vidrigare än en redan vulgär klocka iklädd nån jävla clown-dräkt.
Detsamma säger jag!Märks att du är ung. Du kanske förstår bättre sen när du växt upp.
Det är en otroligt bra härskarteknik att använda sig av det ordet. Tips inför nästa arbetsintervju eller liknande! (Äh, du driver säkert eget ändå.)Knappast objektiv snarare subjektivt..
Hublot är lite som Beats hörlurar. Man plöjer ned miljontals kronor på att göra varumärket coolt, sedan cashar man in på den stora massan som vill köpa till sig denna coolhet.Hubolt gör riktigt fula klockor. Förstår inte hur betalar så mycket för det där skräpet.
Ordet? Tror nog bara du missförstått vad objektivt betyder.Detsamma säger jag!
Det är en otroligt bra härskarteknik att använda sig av det ordet. Tips inför nästa arbetsintervju eller liknande! (Äh, du driver säkert eget ändå.)
Ta det inte så allvarligt Spencer... Men visst, om du säger så.Ordet? Tror nog bara du missförstått vad objektivt betyder.
Det där är nog kanske dom fulaste visarna som gjorts.I min top 3 fulaste finns denna...