Icebreaker
Basic
Alla Rinkebyrolex speciellt de från 90-talet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller bara att hitta rätt modell, typ MGC-10Casio retro i "guld". Fyyyy faaaaan!
Den är ju fet!
Gillar inte hur man blandar in det digitala, less is more passar sällan bättre
Plocka bort det digitala så kanske jag är benägen att hålla med digDen är ju fet!
Den är ju fet!
Nu ska vi inte låta det gå rent överstyrabsolut!
breitlingmotståndarna måste bekämpas, hårt och skoningslöst,ty de inte hava ögon att se med!
Haha, Breitling i allmänhet har jag inget emot och jag är faktiskt riktigt sugen på en Chronomat PAN men just dessa digitala sticker i ögonen på mig.absolut!
breitlingmotståndarna måste bekämpas, hårt och skoningslöst,ty de inte hava ögon att se med!
De får ofta ner andra hands värdet på klockorna vilket gör att man till ett förmånligt pris kan skaffa sig en i övrigt schysst Rolex. Jag klagar inteIngen aning om namn/ref etc, men Rolex-tavlor med arabiska sifferindex är något sjukt fult, synd på fina klockor annars.
Haha, så kan man se på det! ;PDe får ofta ner andra hands värdet på klockorna vilket gör att man till ett förmånligt pris kan skaffa sig en i övrigt schysst Rolex. Jag klagar inte
Snart spyr jag på riktigtalla police och diesel klockor
gant och calvin klein är rena mästerverk jämnfört med dessa styggelser
Fast det är ju inte ens romerska siffror 4 skrivs IV inte IIII
IIII har faktiskt funnits i rommerskan. Dock ändrade man den senare under romarrikets era, så man kan skriva båda
Kört 120 mil idag, förlåt helt skellögd och hjärntrött för tillfället. Självklart är det latinFast det heter latin va?
Sorry man, Leopard Daytona är så tacky att det är stilrent Som ett modets svart hålEfter lite bildgooglande har jag några kandidater...
Blingad G-shock?
Corum "hood ornament"
Leopard daytona
Sen har både Tudor och TAG Heuer en hel del styggelser ifrån 90-talet på sina samveten med
Nää rakt ut vidrig. Fanns antagligen en i 50 cents konkursboSorry man, Leopard Daytona är så tacky att det är stilrent Som ett modets svart hål
Förmodligen Breitling ?!?Vad är en Rinkeby-Rolex, nån som vet ??
Gillar inte hur man blandar in det digitala, less is more passar sällan bättre
Har nog sagts förut, men det är bara Steven Tyler som kan bära upp den där med stil.Sorry man, Leopard Daytona är så tacky att det är stilrent Som ett modets svart hål
Drömmer om att bära en sån där till vanlig kostym. Så otrooooligt kaxigtHar nog sagts förut, men det är bara Steven Tyler som kan bära upp den där med stil.
Ja om han har den i munnen jaHar nog sagts förut, men det är bara Steven Tyler som kan bära upp den där med stil.