Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du frisk pojk,eller?Ploprof!!!
Det har säkert nämnts tidigare men allt som Invicta gör jävligt fult.
Vissa får faktiskt inspiration från denna tråd:Utan tvekan (missade regeln om parfymklockor, men känner att den bör vara kvar för att den är så jävla ful!)
Här har vi den även i svart, notera även hur väl den sitter på handleden....jävla pajasklocka.
Vet inte om det är den fulaste men det är nog den sista jag skulle ha på armen.
Här har vi den även i svart, notera även hur väl den sitter på handleden....jävla pajasklocka.
Guld Rolex med gön urtavla... Fruktansvärt vulgärt!
Precis vad jag tänker varje gång jag ser en!
Oj!Alla som postar rollar, brattar, omegor och andra SHYSSTA klockor borde ställa era kandidater mot denna... Fan vad vidrig. Genuint obehaglig...
Guld Rolex med gön urtavla... Fruktansvärt vulgärt!
Den där var verkligen inte vacker. Har Franck Muller nån klocka som är snygg? Jag kommer inte på nån, men jag har å andra sidan inte gått igenom deras sortiment med nån större noggrannhet heller.Inte så het...
Den efterföljande ögonsvedan är inte att leka med!Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..
Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..
Saxat från annonsen.Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..
Att simma med en klocka runt armen som inger "en massiv kassaskåpskänsla" kan sluta illa för den med bristande simkunnighet.Saxat från annonsen.
"Byggkvaliteten är helt oklanderlig, massiv kassaskåpskänsla med precision."
- Klockor och kassaskåp är som fröken stickkontakt och herr skruvmejsel. De ska inte blandas.
Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..
Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
Att simma med en klocka runt armen som inger "en massiv kassaskåpskänsla" kan sluta illa för den med bristande simkunnighet.
En ståplats i Nybroviken? Ja, varför inte.Kan också passa bra för eventuella avrättningar ala cementblock runt fötterna.
En ståplats i Nybroviken? Ja, varför inte.
Nybroviken dög i alla fall vid träskmorden 1966 men Värtahamnen duger säkert lika braVärtahamnen är mer grejen för sånt. Ska kolla om invicta kan sponsra med ett par för "test"