• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Målarn

The Steak
Tycker den "vanliga" blåa SMP:n är rätt cool på sitt eget speciella sätt.
Däremot är 2254.50 svinläcker med sin svarta vågtavla, stora tydliga lumefyllda index och dom ballaste fyllda svärdvisarna i klockvärldshistorien. Och denröda spetsen på sekundvisaren, höll på att glömma den. Just det, boettlocket är också stenhårt.
Har haft en och ångrar att jag sålde den.
Så vad säger ni SMP-haters, är inte denna lite cool ?
(Inte mina bilder)

Dscn8263a.jpg


37371_184_nj13back_zps7761c396.jpg

Nej den där är inte heller cool...

Denna är dock Cool :D

love.jpg
 

McManaman

Cartier
Ofta tycker jag att klockor som visas här på forumet är ganska fula men det känns fel och onödigt att påpeka det. I denna tråden är det väl däremot det som är meningen, och det tycker jag både är kul och intressant. Så jag kör på lite..
Rolex DayDate är en objektivt ful modell. Usch, vilken jäkla styggelse. Kommer få mycket hat för detta här dock. Alla referenser.
image.jpg

(Bilden passade in bra i sammanhanget, och ägaren som är medlem här på KS bör inte ta det personligen. Förlåt isf.)
Nä, de är så satans snygga tycker jag. Vill ha en!
I min top 3 fulaste finns denna...

omega-seamaster-gmt-25358000-01.jpg
Medhåll..

Håller med. Denna, särskilt på vit tavla, är enligt mig vedervärdig.
Övrigt som verkar gillas av alla men som jag alls inte kan med är alla rolex med pepsi-bezel. Fy.
Slutligen, det finns nog ingen breitling jag gillar det minsta. För blaffiga och fula i mitt tycke.
Gott att få spy lite galla! Fridens!
 

mmx

Cartier
Kalkonpriser går alltid så fruktansvärt fel, men iaf:
Vadsomhelst tvåton. (duckar)
Diamantbeströdda puckar a´la Floyd Mayweather...

Många i tråden tycker jag är skitsnygga; SMP i alla varianter, Alaska-Omegan, TH Link etc.
 

Biffbert

Cartier
Inte det allra fulaste jag vet kanske, men en klocka som får på tok för mycket uppmärksamhet är den tvärfula Daytona med vit tavla :dead:
 
Topp