Ful är den inte, men lite småtråkig. Hamnade jag också på djupt vatten nu?Just vad jag själv tänkte.... Väldigt djupt, och väldigt kallt vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ful är den inte, men lite småtråkig. Hamnade jag också på djupt vatten nu?Just vad jag själv tänkte.... Väldigt djupt, och väldigt kallt vatten.
Tycker den "vanliga" blåa SMP:n är rätt cool på sitt eget speciella sätt.
Däremot är 2254.50 svinläcker med sin svarta vågtavla, stora tydliga lumefyllda index och dom ballaste fyllda svärdvisarna i klockvärldshistorien. Och denröda spetsen på sekundvisaren, höll på att glömma den. Just det, boettlocket är också stenhårt.
Har haft en och ångrar att jag sålde den.
Så vad säger ni SMP-haters, är inte denna lite cool ?
(Inte mina bilder)
Är den där äkta Ful-Snygg som fanNej den där är inte heller cool...
Denna är dock Cool
Otroligt ful och otroligt roligNej den där är inte heller cool...
Denna är dock Cool
Rolex DayDate är en objektivt ful modell. Usch, vilken jäkla styggelse. Kommer få mycket hat för detta här dock. Alla referenser.
(Bilden passade in bra i sammanhanget, och ägaren som är medlem här på KS bör inte ta det personligen. Förlåt isf.)
Fyfan så gräslig
Nej den där är inte heller cool...
Denna är dock Cool
hehe, ja. Den är direkt hiskelig. Men till AP's försvar är den värsta skadan orsakad av någon som inte är AP.
Det ser ut som boetten och länken blivit doppade i blåbärssoppa
Akta så inte knugen ser denna post !Allt från Hubolt ser eländigt ut enligt mig.
Har inte tänkt på det tidigare, men Bratte är ju faktiskt steampunk!Finns mycket som är fulare men denna platsar iaf i denna kategori:
Sorry för lite OT nu!
Men den här modellen av T-shirt var inte direkt sexig den heller
Hittad på: http://cottonfreaks.tumblr.com/post/50154811341/crook-castles-all-over-rolex-tee-and-tank
Intressant kombination: Att besitta kunnandet som krävs för att konstruera den klockan, och å andra sidan vara så smaklösa när det gäller design.Den här tar nog priset. MB&F horological machine.
Hahaha, riktigt störtDen här tar nog priset. MB&F horological machine.
Nä, de är så satans snygga tycker jag. Vill ha en!Rolex DayDate är en objektivt ful modell. Usch, vilken jäkla styggelse. Kommer få mycket hat för detta här dock. Alla referenser.
(Bilden passade in bra i sammanhanget, och ägaren som är medlem här på KS bör inte ta det personligen. Förlåt isf.)
Medhåll..I min top 3 fulaste finns denna...
Håller med. Denna, särskilt på vit tavla, är enligt mig vedervärdig.Fyfan så gräslig
Yes boss, ännu en medlem till "Vi som inte gillar Hublot" klubbenNästan allt från Hublot, Nästan samtliga AP Royal Oak Offshore.
Intressant kombination: Att besitta kunnandet som krävs för att konstruera den klockan, och å andra sidan vara så smaklösa när det gäller design.
Klockan i all ära (den är egentligen rätt häftig, men otroligt ful) men vad fan är det för skor på sista bilden?fan, jag tycker den är riktigt ball ju...
Klockan i all ära (den är egentligen rätt häftig, men otroligt ful) men vad fan är det för skor på sista bilden?
Hehe, men det är ju helt ok att tycka det medfan, jag tycker den är riktigt ball ju...
Sorry, tänkte slå till, jag trodde det var en insekt?!fan, jag tycker den är riktigt ball ju...
Du har rätt, det är en oäkting som kommit till at ett genexperiment där företaget korsade en groda med en konservburkSorry, tänkte slå till, jag trodde det var en insekt?!