Måste väl vara den som Paris Hilton hade ett tag som har fyra olika färger. Hittar tyvärr ingen bild men den är sjukt ful.
Dessa ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste väl vara den som Paris Hilton hade ett tag som har fyra olika färger. Hittar tyvärr ingen bild men den är sjukt ful.
Här har du en liknande!Denna är ju så ful så synen gick sönder:
VAD ÄR DET DÄR FÖR NÅGOT?!?!?!?!JAG HAR HITTAT DEN BOYS! Den finns alltså på riktigt, och någon har bevisligen lagt pengar på den!
Ta en titt på killens handled! Nu måste jag gå och duscha efter att ha tittat på den för länge
Jag har tidigare uttalat mig om att klockan säger mycket om bäraren, och denna killen skröt precis på både sin facebook och blogg om att han köpt en prostituerad i Prag. Jag står fast vid mitt tidigare uttalande
JAG HAR HITTAT DEN BOYS! Den finns alltså på riktigt, och någon har bevisligen lagt pengar på den!
Ta en titt på killens handled! Nu måste jag gå och duscha efter att ha tittat på den för länge
Jag har tidigare uttalat mig om att klockan säger mycket om bäraren, och denna killen skröt precis på både sin facebook och blogg om att han köpt en prostituerad i Prag. Jag står fast vid mitt tidigare uttalande
VAD ÄR DET DÄR FÖR NÅGOT?!?!?!?!
Och det är en vän till dig?!
Nu har jag hittat dem. Googla "oulm watches". När t.om. deras namn låter som ett kräkljud så vet man vad man kan förvänta sig
Det är ju inte den fulaste, men jag har svårt för den. Tror jag...
Mutewatch
Graham.....allt som dom gör. Usch....
Huvudet på spiken!
Med risk för varningar och allmänt bespottande.
Denna visade en kollega upp igår kväll med orden: Cool va?
Som chef får man ju inte fysiskt attackera varken kollegor eller dess ägodelar så jag tog mig ner i gymmet och gick lös på sandsäcken....
Jag hoppas på att bli din Secret Santa nästa omgång...Vilken smaklös jävel skulle köpa en klocka från dem? Helt enkelt en mushroombrand som tagit Diesels redan fula design och gjort dem ännu fulare..och med ÄNNU lägre kvalité....
Samma här...Var den klockan jag tittade på som "första riktiga klocka". Som tur var så dök morfars Datejust upp vilket fick in mig på ett helt annat spår så första köpen blev 5513 och 1675 istället.
Känns spontant som Bondklockan profilerar sig enormt till förstagångsköparna av "premiumklockor" (+15tkr)
Jag hoppas på att bli din Secret Santa nästa omgång...
https://klocksnack.se/threads/sedelärande-berättelse-nexus-är-full-på-ebay.8690/