• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Måste väl vara den som Paris Hilton hade ett tag som har fyra olika färger. Hittar tyvärr ingen bild men den är sjukt ful.


Dessa ?
4.jpg
 

KalleKnuda

Cartier
JAG HAR HITTAT DEN BOYS! Den finns alltså på riktigt, och någon har bevisligen lagt pengar på den!
Ta en titt på killens handled! :eek::hungover::arghh: Nu måste jag gå och duscha efter att ha tittat på den för länge :mad:
Jag har tidigare uttalat mig om att klockan säger mycket om bäraren, och denna killen skröt precis på både sin facebook och blogg om att han köpt en prostituerad i Prag. Jag står fast vid mitt tidigare uttalande


asdasdasd.jpg
 

Norra

Panerai
JAG HAR HITTAT DEN BOYS! Den finns alltså på riktigt, och någon har bevisligen lagt pengar på den!
Ta en titt på killens handled! :eek::hungover::arghh: Nu måste jag gå och duscha efter att ha tittat på den för länge :mad:
Jag har tidigare uttalat mig om att klockan säger mycket om bäraren, och denna killen skröt precis på både sin facebook och blogg om att han köpt en prostituerad i Prag. Jag står fast vid mitt tidigare uttalande


asdasdasd.jpg
VAD ÄR DET DÄR FÖR NÅGOT?!?!?!?!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
JAG HAR HITTAT DEN BOYS! Den finns alltså på riktigt, och någon har bevisligen lagt pengar på den!
Ta en titt på killens handled! :eek::hungover::arghh: Nu måste jag gå och duscha efter att ha tittat på den för länge :mad:
Jag har tidigare uttalat mig om att klockan säger mycket om bäraren, och denna killen skröt precis på både sin facebook och blogg om att han köpt en prostituerad i Prag. Jag står fast vid mitt tidigare uttalande


asdasdasd.jpg


Och det är en vän till dig?! :)
 

Norra

Panerai
Nu har jag hittat dem. Googla "oulm watches". När t.om. deras namn låter som ett kräkljud så vet man vad man kan förvänta sig

Vilken smaklös jävel skulle köpa en klocka från dem? Helt enkelt en mushroombrand som tagit Diesels redan fula design och gjort dem ännu fulare..och med ÄNNU lägre kvalité....
 
Det som jag inte uppmärksammat i denna tråd, men som ändå tar priset för den tveklöst mest groteska klockan jag någonsin skådat måste vara verken av Alain Silberstein.
Denna herre är även seriös i sitt arbete och "klockorna" han gör är inga leksaker, utan seriösa konstruktioner.

Utöver det så har jag en shitlist på saker jag inte skulle äga om jag ens fick betalt:

AP ROO Survivor (Med de gigantiska kronskydden och den barbariska storleken)
Tag Heuer med den gamla länken (Har tidigare nämnts, och hatats av många i tråden)


Kommer inte på samtliga på rak arm, men mer finns det!
 

ace

Cartier
Samma här...Var den klockan jag tittade på som "första riktiga klocka". Som tur var så dök morfars Datejust upp vilket fick in mig på ett helt annat spår så första köpen blev 5513 och 1675 istället.

Känns spontant som Bondklockan profilerar sig enormt till förstagångsköparna av "premiumklockor" (+15tkr)

kan ba säja , rolex right or wrong all the saME WATCHES
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor



Haha...va faen är det för jävla avatar du har :D, var på väg och öppna mobilen idag, då jag trodde jag fått in något kryp i den! Tur för dig att jag insåg det innan jag gjorde det, annars hade du blivit skyldig mig en ny telefon ;).

Skämt och sido, den är j... cool :p!
 
Topp