• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

IMG_0656.JPG
Den årliga fulbumpen :D

Helt spontant skulle jag nog säga att det är någon från Ulysse Nardin. Kanske någon av Maxi Marine Diver Chronometer modellerna.

Annars så går inte U-Boat heller av för hackor.

Mr TMT, the champ eller kalla honom vad ni vill men bra smak på klockor har karlen inte iaf.. (imo)
Jacob-Co.-Billionaire-Watch-1-1200x799.jpg

Hans senaste tillskott: Jacob&Co Billionaire Watch, blygsamma 18 miljoner dollar.. :wideyed::wtf::hungover:

Mr TMT, the champ eller kalla honom vad ni vill men bra smak på klockor har karlen inte iaf.. (imo)
Jacob-Co.-Billionaire-Watch-1-1200x799.jpg

Hans senaste tillskott: Jacob&Co Billionaire Watch, blygsamma 18 miljoner dollar.. :wideyed::wtf::hungover:
Det är nog lite prutmån på det om man är en bra kund. Jag tycker annars att den hade det, även om det inte finns något sammanhang i min värld där den skulle kännas naturlig.

Tillbaka
Topp