Como
Silver
Motivera gärna Tycker den var ganska fin. Gillar typsnittet på datumet.
Typsnittet på index och datum, kronan och boetten faller mig inte i smaken. Inte länken heller egentligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Motivera gärna Tycker den var ganska fin. Gillar typsnittet på datumet.
Den årliga fulbumpen116610.
Märklig kommentar, i mitt tycke är det den absolut fulaste klockan som finns.Om du tycker att smp är den fulaste klocka du sett, kan du inte ha sett många klockor?
Länken är iofs grym.Ja, iaf om man räknar med vad man anser vara "riktiga klockor".
Finns verkligen inget jag gillar med den klockan. Länken, visarna, bezeln, Bond kopplingen med 007 på sekundvisaren. Sen ska den såklart vara limited också...
Den är ivartfall inte lika ful som en panerai.Kan detta va en kandidat?
Den är ivartfall inte lika ful som en panerai.
Abnormal på alla sätt och vis ja.
Abnormal på alla sätt och vis ja.
Är det inte en sån här (eller liknande) som ni hade/har @Pappi och @Ministern ?Kan detta va en kandidat?
Det är nog lite prutmån på det om man är en bra kund. Jag tycker annars att den hade det, även om det inte finns något sammanhang i min värld där den skulle kännas naturlig.Mr TMT, the champ eller kalla honom vad ni vill men bra smak på klockor har karlen inte iaf.. (imo)
Hans senaste tillskott: Jacob&Co Billionaire Watch, blygsamma 18 miljoner dollar..
Japp. @Ministern har kvar sin.Är det inte en sån här (eller liknande) som ni hade/har @Pappi och @Ministern ?
Inte att förglömma penismarkeringen vid klockan 12...Motivera gärna Tycker den var ganska fin. Gillar typsnittet på datumet.
Finns även på speedmasterInte att förglömma penismarkeringen vid klockan 12...
Den där var otroligt snygg, ref?
Den där var otroligt snygg, ref?
Grymt ful menar du?Länken är iofs grym.
Grymt skön men inte grymt snygg.Grymt ful menar du?