• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Ful?
wp-Radiomir0210.jpg
Givetvis oerhört fin, som det större antalet Panerais.
Men nån måste ju ha helt bedrövlig smak också, vi kan inte alla älska Panerai. Vem skulle annars köpa ungdomliga DJ:s, unika GMT2:s, fräna DD:s (Tony Soprano hade ju en i slutet av 90-talet) eller stål-Daytonor med keramisk ring för 175k :D

Nja, jag är inte ute och cyklar, den får vara hur bra den vill, men kräkful är den till 100% i mina ögon.
Då får du tycka det. :) Concept APs har iallafall gjorts sen typ 2002(?) så ny är den inte om det där inte är årets upplaga utav modellen, vilket jag inte tror att det är.

Då får du tycka det. :) Concept APs har iallafall gjorts sen typ 2002(?) så ny är den inte om det där inte är årets upplaga utav modellen, vilket jag inte tror att det är.
Ic ic, aja nae jag har ingen aning om ifall den är ny eller inte, men är det de där design språket som deras nya kommer vara influerade av så blir jag uppriktigt ledsen :p

Ic ic, aja nae jag har ingen aning om ifall den är ny eller inte, men är det de där design språket som deras nya kommer vara influerade av så blir jag uppriktigt ledsen :p
Det blir nog jag med, även om jag gillar det. Men de har redan concept och endel offshores som ser futuristiska ut, så det hade vart trevligt med något mer ”vanligt”. Vilket jag tror det blir?

Iwc brukar ha ganska stilrena och snygga klockor. Men de nya Aquatimer är fördjävliga.
Påminner en del om Panerai.

Bilagor

• 6D007937-7540-426C-B3B7-508C83175F2E.jpeg
    6D007937-7540-426C-B3B7-508C83175F2E.jpeg
    56.4 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp