Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har inte läst trådstarten?Ni är ju båda galna. Om ni klassar dessa som det fulaste ni vet så kan ni inte ha sett så mycket, eller så trollar ni. Googla Invicta och diesel och om ni inte hittar något fulare bland dom så vet jag inte vad. Förstår att man inte gillar alla klockor men tråden handlar om det fulaste man sett. Visst RM är speciella, så jag kan förstå att det inte är för alla smakmässigt, men fulaste man sett borde det aldrig kunna vara. Expy 2 kan jag inte ens förstå hur man kan nämna. Ändå hyfsat ren med många klassiska rolex element. Visst att den inte faller alla i smaken men fulaste du sett, ja då vette fan...
VA!? Påstår du att dessa inte är riktiga tillverkare? missade den detaljen. Står dock fast vid mina argument. Även dom riktiga tillverkarna har vräkt ur sig riktigt fula ur till och från så dessa borde ändå inte nämnas i trådenDu har inte läst trådstarten?
Vet inte om denna Hublot postats tidigare i tråden men oavsett så förtjänar den epitetet ”fulaste klockan”.
Stenhård Den har trots allt 50 dagars gångreserv, och runt 637 komponenter, alltid något. Skall föreställa en Ferrari motor typ. I transparent safir var den väl inte helt lyckad dockVet inte om denna Hublot postats tidigare i tråden men oavsett så förtjänar den epitetet ”fulaste klockan”.
Håller med dig här. Den där är fruktansvärt ful!Vet inte om denna Hublot postats tidigare i tråden men oavsett så förtjänar den epitetet ”fulaste klockan”.
En riktig "skönhet" NOT håller med ordentlig ful platsar i 10 topplista världens fulaste klockor.Håller med dig här. Den där är fruktansvärt ful!
Fula klockor har man sett förr, men RM tar första plats vad detta gäller. Får Invicta att vara något av ögongodisRichard Mille
En värdig vinnare av den fulaste klockan någonsin! förresten är det någon som kan säga vad klockan visar för tid?Vet inte om denna Hublot postats tidigare i tråden men oavsett så förtjänar den epitetet ”fulaste klockan”.
Mr. Magoo klockan!!! Otrolig vilken hemsk klocka, måste ha den utanpå dunjackan för innanför får den inte platsMusk, ja. Japanskt märke.
"As large as the Diesel Grandaddy is its still dwarfed by the Godzilla of watches, the MR2129 released in 2006 from Japanese brand Musk for those with wrists like tree trunks. Measuring a stupefying 90mm in diameter"...
https://www.ablogtowatch.com/think-...129-watch-although-it-is-really-hard-to-miss/
Trodde fan det var Photoshop först, var övertygad, men icke...
Platsar i kategorin med råge, måste skickas med halvpall eller bussgods och hämtas med palldragare.Bra kandidater. Fy vad hemska
Passar en perfekt. klockren nominering!!Hela tråden är som upplagd för flame war, jag tror jag sitter ganska säkert med min nominering, Ivicta Akula:
"skönheten" i guld till vänster är inte heller en blyg monsterSmaka på det här monstret!
Vet inte om denna Hublot postats tidigare i tråden men oavsett så förtjänar den epitetet ”fulaste klockan”.
Inte exakt, men ca 05.12?En värdig vinnare av den fulaste klockan någonsin! förresten är det någon som kan säga vad klockan visar för tid?
Den kallas värdens dyraste klocka, värd runt 55 miljoner USD. Men jag vet inte om jag riktigt tycker den borde kallas klocka. Mer som ett armband med tidsvisning. Riktigt ful.
Mer info:
https://www.ablogtowatch.com/graff-diamonds-hallucination-55-million-dollar-quartz-watch/amp/
Jisses vilket missfoster..Den kallas värdens dyraste klocka, värd runt 55 miljoner USD. Men jag vet inte om jag riktigt tycker den borde kallas klocka. Mer som ett armband med tidsvisning. Riktigt ful.
Mer info:
https://www.ablogtowatch.com/graff-diamonds-hallucination-55-million-dollar-quartz-watch/amp/
Det blir svår att kamouflera sig med den
Man kan ju i alla fall se om man har handleden plant på den, vilken toppenfunktion!!
alltså jag tittade på denna igen och undrar vad fan allt är, har du någon länk till klockan?
Den skulle passa utmärkt för alla preppare med högar av pengar. "Rambo" har ett finger med.alltså jag tittade på denna igen och undrar vad fan allt är, har du någon länk till klockan?
Den skulle passa utmärkt för alla preppare med högar av pengar. "Rambo" har ett finger med.
https://www.hodinkee.com/articles/r...llon-adventure-sylvester-stallone-introducing
Den skulle passa utmärkt för alla preppare med högar av pengar. "Rambo" har ett finger med.
https://www.hodinkee.com/articles/r...llon-adventure-sylvester-stallone-introducing
Haha, och jag som trodde detta var någon hädelse från wish eller alibabbaJapp, stämmer. Läste nån artikel på Sotheby’s och den verkar kosta ca 1 MUSD.