De må vara mästerverk, men fula förblir de, all of them..Jacob&Co må vara otympliga men fula är dom inte. Astronomia Sky är ett mästerverk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De må vara mästerverk, men fula förblir de, all of them..Jacob&Co må vara otympliga men fula är dom inte. Astronomia Sky är ett mästerverk
Jacob&Co må vara otympliga men fula är dom inte. Astronomia Sky är ett mästerverk
Fantasin har skenat för mästarna skickar ett "mästerverk" för beskådan.De må vara mästerverk, men fula förblir de, all of them..
Definitionen av "Rik" är att ha denna som GADA klocka.Fantasin har skenat för mästarna skickar ett "mästerverk" för beskådan.
Astronomia Octopus
GADA som fiskbete på strömmen. Undrar om det skulle nappa med den? Kanske en hemlighet som bara rika utan smak har!Definitionen av "Rik" är att ha denna som GADA klocka.
+1Samtliga modeller från Panerai!
(mitt första och enda inlägg i den här tråden)
Ni är ju från vettet grabbar! Förstår om de inte falla alla i smaken, men fulaste ni vet!?
Dom är otroligt fula, ser billiga ut också. Alla snackar om dess historia, vilken historia? Omega där kan vi snacka historia.Ni är ju från vettet grabbar! Förstår om de inte falla alla i smaken, men fulaste ni vet!?
Ge det tid. Tyckte samma som dig förut men nu sneglar jag på instegsmodellerDom är otroligt fula, ser billiga ut också. Alla snackar om dess historia, vilken historia? Omega där kan vi snacka historia.
Jag känner en som köpte en Panerai bara för dess "historia", han tycker inte ens klockan är snygg... Tror inte det är helt ovanligt på detta forum också. Ursäkta mitt provocerade inlägg, men har aldrig förstått grejen med Panerai.
Panerai instegsmodell: Snapback case, är inte det en liten genväg på något som gör anspråk på att vara en fet dykare? Panerai för piazzan?Ge det tid. Tyckte samma som dig förut men nu sneglar jag på instegsmodeller
Komigen dom är ju hur charmiga som helst.Panerai är svulstiga och motbjudande, min åsikt.
Det har jag inte, vill heller inte.Komigen dom är ju hur charmiga som helst.
Har du testat en panna?
Insteg för mig är inte alltid billigaste. Den måste ju fylla mina kriterier först och främstPanerai instegsmodell: Snapback case, är inte det en liten genväg på något som gör anspråk på att vara en fet dykare? Panerai för piazzan?
Jösses. Allt känns så ihoptryckt. Flashbacks från 1997 när man körde 640x480-upplösning...Dildoformade visare och typ svart pvd? 45mm? 2004 hade inte tudor särskilt bra koll på lädret...
Så många ollon på en o samma bild. Får "cant stop drawing dicks" Superbad-feelingDildoformade visare och typ svart pvd? 45mm? 2004 hade inte tudor särskilt bra koll på lädret...
+1Ge det tid. Tyckte samma som dig förut men nu sneglar jag på instegsmodeller
8 dagars manuellt verk och minst sagt ikoniskt utseende är det som lockar för min delInsteg för mig är inte alltid billigaste. Den måste ju fylla mina kriterier först och främst
Vad är klockan?
-ingen aning. Får ont i huvudet varje gång jag försöker hitta visarna bland all annan skit.
FulsnyggtHulk på orange NATO är f-n så fult att det blir snyggt, svårslaget trick
Hulk på orange NATO är f-n så fult att det blir snyggt, svårslaget trick
Definitivt!Fulsnyggt
Den översta Bulovan är inte så ful i verkligheten jag tänkte köpa en, här är en annan bild på denVad är klockan?
-ingen aning. Får ont i huvudet varje gång jag försöker hitta visarna bland all annan skit.
Det finaste jag hört!Håller med! Bland det finaste jag sett!