Den här är rätt ful.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här är rätt ful.
Den här är rätt ful.
Ganska tuff ju. Tråkigt med quartz bara.
Den här är rätt ful.
Just det alla swole pjäser ser efterblivna ut.
Varför postar du detta fulaste klockan? Tycker den översta var fett cool juDessa Cosmos (ref 2400 på båda tror jag) från tidigt 80-tal är inte direkt snygga, men samtidigt intressanta. De har lånat en del design som tex AP's länk, AOPA logo och Navitimerns röriga räknesticka men det finns också element i den som senare kom att utgöra grunden för Breitlings kommande storsäljare. UTC, de små skruvarna på vridringen (som sedan kom på Chronomat), och det digitala fönstret (senare på Aerospace).
Varför postar du detta fulaste klockan? Tycker den översta var fett cool ju
Urwerk.
Vilken som helst.
Den är intressant, men kanske inte direkt snygg. Tycker att den påminner en del om Moser och Cies satirklocka som de släppte för några år sedan (och drog tillbaka tror jag), där man plockar in alla tänkbara designelement.
Helt otroligt, hur lyckas man..Ännu en till Tudor där designteamet uppenbarligen haft synkroniserad migrän vid samtliga projektmöten...
Ännu en till Tudor där designteamet uppenbarligen haft synkroniserad migrän vid samtliga projektmöten...
Hehe jag tycker den där är ball!
Fattas det inte en GMT-visare??Den är intressant, men kanske inte direkt snygg. Tycker att den påminner en del om Moser och Cies satirklocka som de släppte för några år sedan (och drog tillbaka tror jag), där man plockar in alla tänkbara designelement.
Den är verkligen hemsk. Man blir på dåligt humör ju!
Inte den fulaste jag sett men så ful och fel att jag blev illa till mods när jag såg den.
Med rätt länk och bättre polering blir den mindre hemskDen är verkligen hemsk. Man blir på dåligt humör ju!
Med rätt länk och bättre polering blir den mindre hemsk
Fattas det inte en GMT-visare??
Haha, försök inte. Den går jag inte på!Med rätt länk och bättre polering blir den mindre hemsk
Den maDen är verkligen hemsk. Man blir på dåligt humör ju!
Tror köpare är arabiska prinsar och möjligen dykande rappare
Inte den fulaste jag sett men så ful och fel att jag blev illa till mods när jag såg den.
Va?! Näe. Snygg ju.Eller varför inte Rolex senare Turn-O-Graph...
första gången jag såg denna vägrade jag tro att den var legit...
Men man får iaf med ett jättehäftigt ”armband”Just det alla swole pjäser ser efterblivna ut.
Njae matchande armband åtminstone..Men man får iaf med ett jättehäftigt ”armband”
Jag måsten bara protestera med ett disagree på den posten, även om jag föredrar föregående 600m en sann ikon imho!Omega Seamaster Ploprof 1200 M borde platsa i denna tråd med bravur
Diameter 55x48mm tjocklek 17,5 mm för mig är det ett monster!
Så länge det handlar om design för funktion är det inte fult.Omega Seamaster Ploprof 1200 M borde platsa i denna tråd med bravur
Diameter 55x48mm tjocklek 17,5 mm för mig är det ett monster!