AlexLindh
Basic
Precis som en fake är lika vidrig oavsett ”märke”..De är väl lika fula oavsett äkthet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis som en fake är lika vidrig oavsett ”märke”..De är väl lika fula oavsett äkthet...
detta får iaf jag eksem av...huuuu...det kliar redan av bara bilden...
hemska klockor. Tjejen ville ha en sådan, köpte en Rolex DJ till henne istället. Kan ju inte gå runt med en Apple Watch
Fin! Flipp?Min gamla klocka från 1978 är inte vacker.
Opraktiskt också. Man kan ju bara se vad klockan är ungefär.
Vad visar sektion nere till vänster?fruktansvärd!!!!!
Vaddå? Den är ju halvsextio sekunder i trettiotvå i fyra ju!Vad visar sektion nere till vänster?
ja du det kan man undraVad visar sektion nere till vänster?
Ända tills någon känd influencer flashar den, då ska väl plötsligt alla ha en...fruktansvärd!!!!!
Är nog inte den fulaste jag sett men detta är nog en av det fulare Tudor jag sett...ingen lyckad klocka..
Tror du precis hittade en av de fulaste klockorna. Borde nästan vara olaglig att äga
Räknas kanske mera som smycke än som klocka, men usch...
Serpenti är mycket populär bland damerna i Hollywood, tycker den gör sig riktigt bra på handleden på en elegant donna
Serpenti är mycket populär bland damerna i Hollywood, tycker den gör sig riktigt bra på handleden på en elegant donna
Får nog säga att den inte är helt dum på rätt handled. Förslagsvis en kvinnlig handled då
Ok, jag ger mej... Men de där donnorna hade iofs klarat en Casio kalkylator också bara genom att klippa lite med ögonfransarnaOtroligt vacker klocka på rätt arm...
Vill se Ing-Marie, 59 år förtidspensionerad fd kassörska med reumatism, psoriasis och grav övervikt bära detta på en bild när hon går till Coop-nära med sin rullator i snöslasket.Otroligt vacker klocka på rätt arm...
Den hade sett betydligt bättre ut på Ing-Marie än de flesta andra klockor. Jag säger kör!Vill se Ing-Marie, 59 år förtidspensionerad fd kassörska med reumatism, psoriasis och grav övervikt bära detta på en bild när hon går till Coop-nära med sin rullator i snöslasket.
Reklambranschen är förljugen och skev.
Tvi vale! Utsmyckade väggur äro vackra, ehuru icke ämnade för handleden!Gillar Dolce & Gabbanas kläder skarpt, men klockor skall de f-n hålla sig borta från att designa
Blondinen har klockan upp och ner. Men det kanske inte är så viktigt iofs..Otroligt vacker klocka på rätt arm...