• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Min handled är 16,5. Hmmm, känns lite stor men kan funka...
maxresdefault.jpg
Väldigt snyggt, bara köööp! :D

Agreed, det är ju bara dumheter med allt köande... :bored:
Alltid tyckt att det känns märkligt att man ska vara tacksam för att man får köpa en klocka i en urhandel. Det värsta är nog när man hör om att man ska köpa andra klockor som de har svårt att sälja, ofta dyrare än de med längst kö, för att sen få stå i kö. Vore skillnad om det var mer befogat och där man försökte se till att tillgodose efterfrågan. Men det verkar väl inte riktigt så?

Men det är väl som med krogen: står många i kö ska det verka populärt. Det blir en grej att ha kö utanför stället. Verkar dessutom blivit helt normaliserat och accepterat. Och nej, jag står inte i kö till det heller, inte mer än några minuter i alla fall. Galenskaper!

Samtliga klockor av Jacob & Co.
Jag reagerade lite på ditt bryska uttalande och tänkte att "alla de gjort kan ju inte vara fula, bara för att jag inte sett någon av de diskretare modellerna". Men ja, de är fula. Allihop, vad det verkar. De (han?) verkar inte ha gjort en enda klocka jag skulle vilja ha på armen av estetiska skäl. Palatial är det som kommer närmast. Jag gillar ju inte G-shock heller, men gör man det så kanske Epic-X är något att överväga som en någorlunda normalt utformad klocka.

Att Invicta har riktigt fula klockor visste jag sedan innan, men efter att ha gått igenom alla deras modeller på hemsidan nu i ren nyfikenhet tror jag att jag med största sannolikhet kommer drömma mardrömmar inatt :wideyed::dead:
Stilrena proportionella mästerverk, som om de vill säga, jag vill inte synas bara verka.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp