Har kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, den där kräver sin förklaring...Har kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
Jo, men har vattenpass, kanske något för @laketwig ?Har kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
Skulle passa honom utmärktJo, men har vattenpass, kanske något för @laketwig ?
Åh, fy f*n! Det gör ont i ögonen.Har kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
Trollning av fisk ?Jag tror att jag har räknat ut hur man ser tiden men vad är alla de svarta rullarna till för måntro? Vi är överens om att den var allt annat än vacker i alla fall.
Trollning av fisk ?
Har kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
Helt sjukt, tror rapparen Pharrell har en sådanDessutom går den på i storleksordningen 1M$!!??
Tar nog hellre en äkta kompass än ett oanvändbart vattenpass. Men så tillhör jag inte målgruppen heller. Kanske rappare och skådisar behöver plana ytor mer än jagHar kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
Tror gränsen för plottrighet går vid Flightmaster eller Navitimer. Den där är hemsk. Blä!Har kanske varit med förut, men Sly Stallone RM är inte något som faller mig i smaken
https://www.richardmille.com/collections/rm-25-01-tourbillon-chronograph-adventureWow, den där kräver sin förklaring...
Idel kvalitetsinlägg..Alla skeleton
Invicta levererar alltid. The gold standard, som allt annat ska jämföras med, i den här trådenJag älskar verkligen den här tråden. Så många styggelser som får en att längta efter modest Invicta-design
Du måste ange ref, hur ska man annars kunna beställa en?Invicta levererar alltid. The gold standard, som allt annat ska jämföras med, i den här tråden
Sorry, my bad!Du måste ange ref, hur ska man annars kunna beställa en?
Jag har inte sagt att jag ska göra det!Sorry, my bad!
ref 27095
Ser fram emot paketöppning.
Jag vet att du vill. Som att pilla på en sårskorpa.Jag har inte sagt att jag ska göra det!
Invicta gör fasligt mycket fula klockor men jag vågar ändå sticka ut näsan och påstå att den där var lite ballInvicta levererar alltid. The gold standard, som allt annat ska jämföras med, i den här tråden
DresswatchInvicta gör fasligt mycket fula klockor men jag vågar ändå sticka ut näsan och påstå att den där var lite ball
Hade det varit skelettavla och stått RM hade den kostat miljoner.
Hahaha, bra jämförelse! Var tvungen att googla lite efter den men hamnade fel och hittade denna istället. Sugen? Man kommer att sticka ut i alla fall!Jag vet att du vill. Som att pilla på en sårskorpa.
Det värsta med ditt påstående är att det är helt sant.Invicta gör fasligt mycket fula klockor men jag vågar ändå sticka ut näsan och påstå att den där var lite ball
Inte helt olikt...Invicta gör fasligt mycket fula klockor men jag vågar ändå sticka ut näsan och påstå att den där var lite ball
Vilket av dem?Det värsta med ditt påstående är att det är helt sant.
Min handled är 16,5. Hmmm, känns lite stor men kan funka...Hahaha, bra jämförelse! Var tvungen att googla lite efter den men hamnade fel och hittade denna istället. Sugen? Man kommer att sticka ut i alla fall!
Hehe, det hela är naturligtvis en tolkningsfrågaVilket av dem?
Ser ut som ett Ed Hardy samarbete från 2009. Kanske fortfarande hett i Säffle, tack men nej tack!Invicta levererar alltid. The gold standard, som allt annat ska jämföras med, i den här tråden