Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågan är om man går runt med den överhuvudtaget. Jag tror snarare att det är samlarobjekt mer än något annat.Bara för att folk gör tavlor med naket gör det ju inte mindre osnyggt att gå runt med en klocka där någon blir avsugen på...
Haha, onekligen ful....Invicta levererar alltid. 53mm ”VENOM”
Nice, påminner lite om en gammal vattenmätareJag hittade lite lektyr kring Eberhard & Co Chrono 4
https://www.watchtime.com/reviews/counter-point-reviewing-the-eberhard-co-chrono-4-geant-titan/
Den där var ju cool och inte alls ful?Kollade in klockutbudet på wish för ett tag sedan. Lite deprimerande med alla kopior men ett och annat guldkorn fanns om man ledade lite.
Dom ska nog hålla sig till cyklarJag gillar ju specializedmen det här är inte bra
Just den du har bild på tror jag kom ut runt 2010, alltså 30 år efter.Udda klockor i all ära, men en vanlig Breitling Aerospace eller Chronomat ser man ju så ofta. Vad är det som drar? Plottrigheten? Kanske kul om man älskar 80-tal?
Ser skitsnabb ut, vrooom! (nä, du får ingen lajk på den )Wryst-isle of man TT Watch
Jag kan inte
Kanske bara en mor kan älska den.....
Jo, men kan man inte göra en snabb klocka snyggare?Ser skitsnabb ut, vrooom! (nä, du får ingen lajk på den )
Det är inte den vackraste klockan men heller inte den fulaste. Kanske dom kunde gjort en mera traditionell modell för det mest klassiska mc racetWryst-isle of man TT Watch
Jag kan inte
Kanske bara en mor kan älska den.....
Jo, det får man verkligen hoppas hehe. Måste dock vara strömlinjeformad för att vara riktigt snabb så svår balansgång det där.Jo, men kan man inte göra en snabb klocka snyggare?
Tur Speedmaster finns
Ett annat användningsområde vore hoppa fallskärm då den är bra luftig i boettenJo, det får man verkligen hoppas hehe. Måste dock vara strömlinjeformad för att vara riktigt snabb så svår balansgång det där.
Invicta levererar alltid. 53mm ”VENOM”
Ja, väldans dåligt med bra fallskärmsklockor nuförtiden så du är något på spåret helt klart. Blev den inte genast lite snyggare nu?Ett annat användningsområde vore hoppa fallskärm då den är bra luftig i boetten
Råder det brist på fallskärmsdinkor så blev den lite snyggare och ballareJa, väldans dåligt med bra fallskärmsklockor nuförtiden så du är något på spåret helt klart. Blev den inte genast lite snyggare nu?
En del kända och rika personer bär RM, det räcker nog långt för många...Klockor från Richard Mille har aldrig tilltalat mig asså, förstår inte vad grejen är helt ärligt...är det konstigt?
Som de fått gratis ja.En del kända och rika personer bär RM, det räcker nog långt för många...
Som de fått gratis ja.
Idrottsvärlden vimlar av exempel.Hahaha ja man undrar ju
Aha, ok... De behöver inte ens knega ihop till dyrgripen...Som de fått gratis ja.
Jag gillar ju specializedmen det här är inte bra
Påminner lite om richard milleWryst-isle of man TT Watch
Jag kan inte