Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns mycket som är fulare men denna platsar iaf i denna kategori:
Där har vi den!!!Utan tvekan (missade regeln om parfymklockor, men känner att den bör vara kvar för att den är så jävla ful!)
http://www.luxurywatches.se/public/pages/rm/RM030_americas_limited.html
Bumpar tråden med det FULASTE NÅGONSIN, och för ÖVER EN HALV MILJoN. HALV. MILJON. Är den din.
Kronan sticker ut som en gigantisk vårta.
Ingen vacker syn men om någon skulle be mig ha på mig den klockan så hade jag gärna gjort det
Inte gratis. Hade jag däremot fått den så...bara å sälja.
Kan endast instämma. Hyser stor kärlek till smp, men den är ruggig.För att nämna en märkesklocka så har jag alltid haft svårt för SMP kronograferna. Typ denna (lånad bild):
Ja men den har i alla fall en egen designFörsta träffen på googling ugliest watch... Inte en oäven contender tycker jag.
var det den där du hade på dig på 1-årsfesten eller var det någon annan i samma stil? För en ouppdaterad, har du AP'n kvar?Förstår inte vad du menar?!
var det den där du hade på dig på 1-årsfesten eller var det någon annan i samma stil? För en ouppdaterad, har du AP'n kvar?
För att nämna en märkesklocka så har jag alltid haft svårt för SMP kronograferna. Typ denna (lånad bild):
Och hans hangarounds går inte av för hackor heller.Smaka på det här monstret!
Hahaha vart ligger butiken?Smaka på det här monstret!
Hahaha vart ligger butiken?
VARFÖR gör man visarna så kortaHittade den här på min brorsas rum nu när jag är hemma över sommaren. Ska man skratta eller gråta?