• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

(Fyra) (Fem) (Sex) (Sju) (Åtta) (Nio) Tio år senare - En klockresa (uppdaterad 23-07-29)

I en tid av stor osäkerhet och andra tråkigheter så värmer ditt inlägg något oerhört! Som relativ ny i mitt samlande och intresse så lyser glöden till av sådant här! Stor tumme upp! :)

Fantastisk trevlig läsning hur klockägandet historiskt utvecklats. Det gav inspiration att se över/utveckla samlingen lite... :)

Kul att få träffa och lära känna dig samt tack för att du delar med dig av dina fyra år i ett väldigt trevligt inlägg!
Ser fram emot femårstråden. :)

Väldigt intressant och roligt att få läsa om din resa ner i klockträsket. Jag känner igen mig i mycket du skriver. Det var också väldigt trevligt att få möjlighet att träffa dig på GTG:n i Helsingborg. Hoppas vi ses snart igen! :)

I en tid av stor osäkerhet och andra tråkigheter så värmer ditt inlägg något oerhört! Som relativ ny i mitt samlande och intresse så lyser glöden till av sådant här! Stor tumme upp! :)

Tack snälla! Ditt inlägg gör mig riktigt glad!

Jag måste erkänna att efter vad som hände den mycket sympatiska @Niklas så är vi nog ganska många som tog oss en rejäl funderare över vad vi visar upp på nätet. Det gäller även mig och jag tänkte både en och två gånger innan jag startade den här tråden. Jag kom dock fram till att inget jävla bus ska få förstöra den glädje vi känner över att både äga och visa upp våra klockor. Se den här tråden delvis som en motreaktion till den försiktighet som nu tycks ha utbrett sig.

Jag vill också tacka alla er andra som skrivit så mycket snälla saker i tråden eller bara gillat mitt inlägg. Det här är lätt det bästa forumet på nätet, som dessutom har dom bästa medlemmarna! ;)

Vilken jäkla resa du gjort @laketwig ;), och tack för att du delar med dig, inte bara idag utan under dom 4 år som du varit medlem, vi har nästan varit här på KS lika länge det skiljer 26 dagar till min fördel :D!

Gillar folk som kan bjuda lite på sig själv, gillar även människor som håller god ton mot alla oavsett ifall man gillar parfymklockor så som MK, Gant, Boss etc eller AP, PP, Rolex, IWC eller något annat dyrt märke! Vi är ju här på forumet pga att vi har kärleken till klockor och inget annat,är ju inte plånboken som styr vår kärlek till klockor! Fast visst är det roligare men en Rolex än med en MK tycker jag personligen :rolleyes:!

Otroligt trevlig samling du har samlat på dig, hoppas att du hänger kvar i 4 år till nu!

Mycket bra jobbat, hoppas att våra vägar korsats någon gång, för det vore skitkul att få träffa dig :cigar:!

Slut orden från mig får bli keep up the good work mannen!

Mvh // Affe

Härlig läsning och tack gör att du delar med dig. Imponerande klockresa du gjort. Det är personligheter som du som gör detta forum till världens bästa fritidsgård/encyklopedi/bollplank! Keep it up!

Tackar för trevlig läsning!
Måste också få säga att det trevligaste inköpet av klocka jag gjort genom KS har varit av @laketwig
Ser fram emot fler av dina inlägg.

Tack för trevlig post, och grattis på 4-årsdagen! Fin mångsidig samling du har! Känns som du skulle kunna kliva på vintagetåget nu...

EDIT: Vem är sonen, om jag får undra?

Härlig läsning och beklagar att det inte blev svampplockning eller något annat intresse som gjorde att vi fann varann... ha ha

Kul att höra din klockresa och fin samling du har byggt. Hur gick det för sonen då?

Tack för trevlig post, och grattis på 4-årsdagen! Fin mångsidig samling du har! Känns som du skulle kunna kliva på vintagetåget nu...

EDIT: Vem är sonen, om jag får undra?

Sonen finns också på forumet men väljer att hålla en lägre profil än sin egotrippade och uppmärksamhetssökande far ... ;):D

Tillbaka
Topp