Du får hänga med på någon gtg framöver, vi är ett par stycken som brukar träffas ibland. Nu var det iofs ett tag sedan men det betyder kanske att det är dags.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får hänga med på någon gtg framöver, vi är ett par stycken som brukar träffas ibland. Nu var det iofs ett tag sedan men det betyder kanske att det är dags.
Trevligt. Bor du kvar här uppe?
Vem vet? Men jag är så färsk i det här att jag vet inte ens vad en gtg är.Du får hänga med på någon gtg framöver, vi är ett par stycken som brukar träffas ibland. Nu var det iofs ett tag sedan men det betyder kanske att det är dags.
Bra inlägg! Bra att du använt din klocka i alla möjliga och omöjliga situationer! Bra helt enkelt!Jag är också Höga Kustare.
Klart att den klocka som så uppenbart är gjord för tuffast möjliga tag är en klassiker! Att påstå annat vore som att säga att boxning inte är en klassisk sport. Själv har jag haft en Casio i 24 år och det enda jag gjort är att byta batteri en (1) gång och konsekvent misshandla den. Den är oförstörbar.
Angående Höga Kusten har den följt mig ner till Klas Uggla, Maja, Alsterdam och andra mindre vrak i vattnet där ute. För att inte tala om revhajar, muränor och delfiner i Röda Havet, Maldiverna och liknande. Casion bangar inte för något.
Det är ju det den är gjord för.Bra inlägg! Bra att du använt din klocka i alla möjliga och omöjliga situationer! Bra helt enkelt!
Förstår din inställning. Det är svårt att gilla en klocka i plast, jag har väldigt svårt för till exempel Swatch. Men för några år sedan köpte jag en G-Shock för att jag vågade inte använda min Sub eller mina Omega-klockor på fritiden och ändrade helt min inställning. Kvalitén är hög. Du kan inte förstöra den. Du kan i stort sätt göra vad som helst med din G-Shock men den hänger med. Sedan gillar jag hela livsstilen med G-shock, den är gjord för sport, äventyr och annat knas. Som ett extra plus så är inte prisnivån så väldigt hög så du kan ha flera stycken utan att det belastar din privatekonomi allt för mycket. Skulle du ledsna på din klocka så finns det en rätt bra andrahandsmarknad för G-Shocks.Bara jag som inte alls fastnat gör G-Shock?
Förstår din inställning. Det är svårt att gilla en klocka i plast, jag har väldigt svårt för till exempel Swatch. Men för några år sedan köpte jag en G-Shock för att jag vågade inte använda min Sub eller mina Omega-klockor på fritiden och ändrade helt min inställning. Kvalitén är hög. Du kan inte förstöra den. Du kan i stort sätt göra vad som helst med din G-Shock men den hänger med. Sedan gillar jag hela livsstilen med G-shock, den är gjord för sport, äventyr och annat knas. Som ett extra plus så är inte prisnivån så väldigt hög så du kan ha flera stycken utan att det belastar din privatekonomi allt för mycket. Skulle du ledsna på din klocka så finns det en rätt bra andrahandsmarknad för G-Shocks.
Vem vet? Men jag är så färsk i det här att jag vet inte ens vad en gtg är.
En G-Shock har man inte för att den ska vara snygg.Förstår att den är smidig när man vill ha en hållbar klocka man inte behöver vara rädd om men en billig quartz beater känns för mig hundra gånger snyggare.
OK. Åtminstone att prata skit är jag bra på.Vi träffas och snackar skit och klockor.
En G-Shock har man inte för att den ska vara snygg.
Hoppar fallskärm.....utan skärm, t ex.Haha, sant. Men vad gör ni som en quartz-klocka inte skulle klara av?
Haha, sant. Men vad gör ni som en quartz-klocka inte skulle klara av?
Håller med. Rangeman är maffig! Dela gärna med dig av en bild när familjen vaknat.
Men hur funkar vita G-shocks, blir dom lite gula i färgen? Eller håller dom sig vita?
Jepp Men var lugn insikten kommer tillslutBara jag som inte alls fastnat gör G-Shock?
Så du har fyllt luckan efter Rangemanen du sålde till mig?G-Shocks är toppen, har själv en Frogman, Riseman, Rangeman, Mudman samt två 6900.
Nu är dags dags att tackla lite Balinesiska vågor och tack vare Rangeman vet jag att det är 33,6 grHåller med. Rangeman är maffig! Dela gärna med dig av en bild när familjen vaknat.
Bra där! Robust och pålitlig!Köpte en mudman i våras är mycket nöjd. Perfekt beater!
Helsicke vilken klocka! Nu känns redan dagen mycket bättre! Tack!Nu är dags dags att tackla lite Balinesiska vågor och tack vare Rangeman vet jag att det är 33,6 gr
Edit. Ref nr är GW-9400J
I aim to pleaseHelsicke vilken klocka! Nu känns redan dagen mycket bättre! Tack!
Såg en hel del godbitar på flygplatsen i Lombok som var på "sale", bla min egen. Ska se om jag kan haffa några bilder när jag är där nästa gångHelsicke vilken klocka! Nu känns redan dagen mycket bättre! Tack!
Please do! Behöver ögongodis. Tack.Såg en hel del godbitar på flygplatsen i Lombok som var på "sale", bla min egen. Ska se om jag kan haffa några bilder när jag är där nästa gång
Jag har en G-Shock GW-M530 med radio och solceller, som jag är otroligt nöjd med. Den är inte lika "bulkig" som övriga G-Shock modeller och passar fint på en smalare handled (min är 16,5cm).Någon som har en radiokontrollerad variant att rekommendera? Jag är sugen på en till.
Hur känns "negative display"? Har läst ett par reviews där folk tycker att den är helt kass. Tycker själv att den gröna är snyggare än den svarta, men lite lurigt när man inte kan se den liveNu är dags dags att tackla lite Balinesiska vågor och tack vare Rangeman vet jag att det är 33,6 gr
Edit. Ref nr är GW-9400J
Era G-Shocks ser ju knappt använda ut Här är min förra, höll för fem års hårt abuse. Dock funkar allt utom den analoga tidvisningen som går efter.
Nu äger jag en gw3500B och är mycket nöjd. Så ja, g-shock är bra skit!
Faktum är att är det något jag ska" klaga" på så är det just det. Är lite svårläst på kvällen om man inte lyser upp (den lyser även upp själv nör man vrider på klockan). Men visuellt är det snyggt med negative display men hade jag valt idag så hade jag kört vanlig då det är mer praktiskt. Samma anledning jag gillar kombi före sedanHur känns "negative display"? Har läst ett par reviews där folk tycker att den är helt kass. Tycker själv att den gröna är snyggare än den svarta, men lite lurigt när man inte kan se den live