Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köper spel som liksom förtjänar det på skiva, och Red Dead är ett sådant. Jag flexar ut från jobbet vid 13, drar till Webhallen och plockar ut och drar sen hem och spelar. Har jag tur med kollektivtrafiken borde jag kunna vara igång omkring tre-halv fyra.Köper ni Red Dead via xboxen direkt eller på skiva? Ursäkta dum fråga, men jag har en xbox s, köpt några spel och spelat totalt 45 minuter.
Men älskar western, gillade det tidigare också även om jag aldrig vande mig med kontrollen.
Vill kunna börja spela redan fredag kväll!
Blir nog inte billigare på ett tag framöver:
Xbox X, Red Dead Redemption 2 samt Call of Duty Black Ops 4 för 4 495 kr.
Någon som vill köpa ett Xbox S i Skåne?
Blir nog inte billigare på ett tag framöver:
Xbox X, Red Dead Redemption 2 samt Call of Duty Black Ops 4 för 4 495 kr.
Någon som vill köpa ett Xbox S i Skåne?
Jag har aldrig gillat Xbox. Skulle köpa en PS4 Pro om jag inte hade en PS4. Men jag tror det kan vara hugget som stucket.Inte spelat på flera år men är halvsugen på att köpa en konsoll enbart för RDR - är det Xbox man borde ha? Har aldrig ägt en, bara PS.
Inte spelat på flera år men är halvsugen på att köpa en konsoll enbart för RDR - är det Xbox man borde ha? Har aldrig ägt en, bara PS.
Skönare kontroll till Xbox, tycker jag. Prestanda och sånt är rätt lika, iallafall om man kör på Xbox One X. Jag kör standardvarianten och det funkar fint. Gillar man racingspel så är Forza Horizon-serien (spelar senaste, fyran, just nu) exklusiva till Xbox och helt sjukt bra! State of Decay 2 är också ett galet bra Xbox-exklusivt spel, survival horror med betoning på survival - zombieapokalyps i sandboxformat! Det är väl egentligen bara The Last of Us 2 som är PS4-exklusivt som lockar mig åt det hållet.Inte spelat på flera år men är halvsugen på att köpa en konsoll enbart för RDR - är det Xbox man borde ha? Har aldrig ägt en, bara PS.
Skönare kontroll till Xbox, tycker jag. Prestanda och sånt är rätt lika, iallafall om man kör på Xbox One X. Jag kör standardvarianten och det funkar fint. Gillar man racingspel så är Forza Horizon-serien (spelar senaste, fyran, just nu) exklusiva till Xbox och helt sjukt bra! State of Decay 2 är också ett galet bra Xbox-exklusivt spel, survival horror med betoning på survival - zombieapokalyps i sandboxformat! Det är väl egentligen bara The Last of Us 2 som är PS4-exklusivt som lockar mig åt det hållet.
Jag blir typ skakis när jag tänker på the last of US 2. Det måste bli bra!Forza får mig att tippa åt Xbox, inte spelat det sen typ 1an eller 2an men minns att det var typ outstanding när det gäller racing på konsol.
TLOU2 får mig dock att tipp tillbaka till PS...
Svårt!
Forza Horizon är sjukt mycket roligare än Forza Motoraport, tycker jag. Motorsport är ju ren banracing, medan Horizon är gaturacing, offroad och en massa annat. Kolla in Horizon 4, som är det senaste. Ingår dessutom i Xbox Game Pass, som jag kör. Prenumerationstjänst där man får en massa spel för 100kr per månad.Forza får mig att tippa åt Xbox, inte spelat det sen typ 1an eller 2an men minns att det var typ outstanding när det gäller racing på konsol.
TLOU2 får mig dock att tipp tillbaka till PS...
Svårt!
Jag är typ level 120. Har sjukt svårt med DLC. Men klarade spelet innan så min DLC är på new game+ så är svårare då.Håller själv på med BB för tillfället vet inte ens hur många timmar jag är inne på men jag försöker givetvis på att skaffa platinum, skulle nog gissa att jag ä lvl 70-ish nu...
Ska snart hoppa in i dlc:n
Finns motsvarande deal för PS4 Pro? ÄR sjukt sugen på att byta men vill ju lira Last of us 2 ...
Finns motsvarande deal för PS4 Pro? ÄR sjukt sugen på att byta men vill ju lira Last of us 2 ...
RDR2 släpps ju inte förrän på fredag, så du får gott vänta som vi andra.Inte mig veterligen. Jag köpte det idag, fick med CoD direkt men RDR2 är på skiva och jag skulle kunna åka och hämta det på fredag först. Nåväl, det är okej!
Fick du COD på skiva?Inte mig veterligen. Jag köpte det idag, fick med CoD direkt men RDR2 är på skiva och jag skulle kunna åka och hämta det på fredag först. Nåväl, det är okej!
Fick du COD på skiva?
Tänkte mer om jag ska köpa så jag kan sälja spelet direktJapp. Vet inte om någon här hemma vill spela det dock.
Känns som man kanske klarar sig på det ett tag då!Haha.... Som väntat då
Jävlar vilka betyg! Hade 1an och tyckte det var skitkul. Verkar som det får bli ett köp nu ocksåHaha.... Som väntat då
Ettan är klart överlägset alla GTA!Jävlar vilka betyg! Hade 1an och tyckte det var skitkul. Verkar som det får bli ett köp nu också
WoW Classic, jatack..Nån som är taggad på Super Smash Bros Ultimate? WoW Classic?
https://prisjakt.nu/produkt.php?p=4947747Finns motsvarande deal för PS4 Pro? ÄR sjukt sugen på att byta men vill ju lira Last of us 2 ...
Vilken jävla hype kring RDR2. Aldrig spelat 1an, kände mig aldrig tilltalad av det jag sett. När jag ser betygen det fått överallt och läst lite om spelet så känner jag att jag måste ge det en chans!