Detsamma, mycket trevligt!Helt rätt! Bra kört igår.
Jag provade zombieläget, som du sa rätt svårt, men samtidigt roligt.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detsamma, mycket trevligt!Helt rätt! Bra kört igår.
Ja borde kanske ge det en chans...fast då levlar man ju inte på Multiplayer... (svåra beslut)Detsamma, mycket trevligt!
Jag provade zombieläget, som du sa rätt svårt, men samtidigt roligt.
Du levlar ju i zombies!Ja borde kanske ge det en chans...fast då levlar man ju inte på Multiplayer... (svåra beslut)
Haha santDu levlar ju i zombies!
I brist på bra&utmanande spel valde jag att köpa bloodborne och pröva.. Svårt, mörkt och blodigt som satan - i love it!
Till er som spelat Dark Souls spelen och Bloodborne, är det värt att spela igenom Dark Souls 1 och 2? Är de tillräckligt "bra" idag givet att de ändå har ett antal år på nacken? 3an plockar jag in efter att jag är klar med bloodborne.
En liten bonusvideo till er BB fans
Dark Souls 1 är ju fortfarande bäst i serien. Vill du ha upphottad grafik så kan du ju köpa remastered varianten. Tvåan är lite speciellt, inget dåligt spel, men bleknar kanske lite mot de andra. Gillar du serien är dock alla spel helt klart värda att spela igenom. Alla är bra spel och du kan bilda din egna uppfattning kring vilken som är din favorit.
Har du en ps3 liggandes så är det värt att prova Demon's Souls, för att se vart serien började.
Ja bloodborne är combaten mer fokuserad på aggressivitet, i övriga serien är den mer defensiv.Tack. Jag börjar med DS1 när jag väl lyckas bli klar med BB, köper jag resterande (om jag gillar spelet) för det ska skilja lite mot bloodborne som jag förstått det.
Har säkert plöjt 25-30h än så länge och har precis klarat av shadow of yharnam - det kommer nog hålla på ett tag..
Ja bloodborne är combaten mer fokuserad på aggressivitet, i övriga serien är den mer defensiv.
Men ändå med typ samma ’spelkänsla’ då hoppas jag? Hur rankar du spelen sinsemellan?
YEEEEES!!!!Red Dead Redemption 2 nästa fredag! Grymt pepp på det, eftersom ettan var ett av förra konsolgenerationens bästa spel!
Älskade Last of Us! Har jag drömt eller släpps 2:an under 2019?Det enda spelet som varit riktigt intressant (för mig) sedan jag spelade "last of us". Har förberett min sambo på vad som gäller
Världens bästa spel genom tiderna, alla kategorier.Älskade Last of Us! Har jag drömt eller släpps 2:an under 2019?
Aa det var magiskt. Ni får kalla mig knäpp men jag skulle sätta det högst upp dock tillsammans med Witcher: Wild Hunt och senaste GTA (5?)Världens bästa spel genom tiderna, alla kategorier.
Del två har ju inget officiellt släppdatum än men 2019 verkar ju inte helt orimligt iaf.
Grymma lir allihop!Aa det var magiskt. Ni får kalla mig knäpp men jag skulle sätta det högst upp dock tillsammans med Witcher: Wild Hunt och senaste GTA (5?)
Det tröttnade man ju på som femåring...Ni glömmer ju Tetris
Aldrig spelat faktiskt....kanske ska man köpa det...Grymma lir allihop!
Jag skulle vilja ha med Alien: Isolation också isf.
Vem fan är Tetris?Ni glömmer ju Tetris
Vem fan är Tetris?
Helt fantastiskt. Men se till att spela med lurar, du kommer behöva det sinnet också. När det kommer till immersion (vafan säger man på svenska? Insjunkenhet? ) är det i klass med TLOU.Aldrig spelat faktiskt....kanske ska man köpa det...
Inlevelse? Men ja, har hört mycket bra om det men inte spelat. Lär väl gå att hitta på nån rea!Helt fantastiskt. Men se till att spela med lurar, du kommer behöva det sinnet också. När det kommer till immersion (vafan säger man på svenska? Insjunkenhet? ) är det i klass med TLOU.
Håller själv på med BB för tillfället vet inte ens hur många timmar jag är inne på men jag försöker givetvis på att skaffa platinum, skulle nog gissa att jag ä lvl 70-ish nu...I brist på bra&utmanande spel valde jag att köpa bloodborne och pröva.. Svårt, mörkt och blodigt som satan - i love it!
Till er som spelat Dark Souls spelen och Bloodborne, är det värt att spela igenom Dark Souls 1 och 2? Är de tillräckligt "bra" idag givet att de ändå har ett antal år på nacken? 3an plockar jag in efter att jag är klar med bloodborne.
En liten bonusvideo till er BB fans
Håller själv på med BB för tillfället vet inte ens hur många timmar jag är inne på men jag försöker givetvis på att skaffa platinum, skulle nog gissa att jag ä lvl 70-ish nu...
Ska snart hoppa in i dlc:n
Shadows of Yharnam först va? Eller har du gått tillbaka? Rom kan vara riktigt jobbig, ett typexempel på hur BB bestraffar den som är girig. Spring in, slå lite, spring ut. Stå aldrig stilla.
Återkom gärna med antal speltimmar, vore nice o höra. Är uppe i 30h typ och klarade tidigare idag Darkbeast Paarl (blir Rom efteråt)
Shadows of Yharnam först va? Eller har du gått tillbaka? Rom kan vara riktigt jobbig, ett typexempel på hur BB bestraffar den som är girig. Spring in, slå lite, spring ut. Stå aldrig stilla.
Sjukt bra spel, har klarat det två gånger och hade jag inte två ungar som snor all tid och energi skulle jag köra NG+3 nu.
Nu kör jag förvisso ps4 men jag köper alltid skiva!Köper ni Red Dead via xboxen direkt eller på skiva? Ursäkta dum fråga, men jag har en xbox s, köpt några spel och spelat totalt 45 minuter.
Men älskar western, gillade det tidigare också även om jag aldrig vande mig med kontrollen.
Vill kunna börja spela redan fredag kväll!
Oh, the memories.. Blir ledsen när jag tänker på att jag aldrig kommer spela ett lika bra spel i mitt liv.Inte spelat på säkert 2 år men tidigare så var det mycket Anarchy Online
Oh, the memories.. Blir ledsen när jag tänker på att jag aldrig kommer spela ett lika bra spel i mitt liv.