Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är helt galet det spelet. men ge det en chanszelda spelade jag aldrig. lär ta månader för min del.
Satte igång med det nyligen. Tänkte köra det istället för varv 2 på zelda 1Zelda 2 körde man ju! Riktigt kul spel! Och håller faktiskt fortfarande!
Kul!Satte igång med det nyligen. Tänkte köra det istället för varv 2 på zelda 1
Kan du länka till de förlängningssladdar du köpte?Tillbehörspaket: CHECK.
dock från en annan leverantör så har inte kommit än.
Måste erkänna att jag är lite ringrostig på super mario 3. Går inte snabbt att varva...
Det var ett sånt här jag köpte https://www.teknikproffset.se/Hemel...l-NES-Classic-Mini-for-tradade-kontroller.htmKan du länka till de förlängningssladdar du köpte?
Oj, naket.48 minuter Cyberpunk 2077 gameplay ...
Ska jobba i helgen.men tänkte hoppa på i nästa veckaNån som ska lira senaste CoD Black Ops 4 idag då? Spelet hämtades igår men servrarna öppnaden 00:00 imorse så ikväll ska det provas på!
Ok. Soft.Ska jobba i helgen.men tänkte hoppa på i nästa vecka
Vilket format lirar ni på? Xbone,ps4 eller pc?Ok. Soft.
Hann prova på lite Blackout som är deras nya "Battle Royal" läge och det var rätt kul. Dock svårt då jag och polarn konstant fick möta folk med vapen när vi bara hade våra knytnävar.
Kör PS4:a.Vilket format lirar ni på? Xbone,ps4 eller pc?
Jag vill gärna lira med folk. Adda gärna om det finns intresse Twentyone_Kör PS4:a.
Haha, det kan jag göra. Är dock ingen supergejmare så du vet!Jag vill gärna lira med folk. Adda gärna om det finns intresse Twentyone_
Det gör ingenting. Det är inte jag heller.Haha, det kan jag göra. Är dock ingen supergejmare så du vet!
Haha, så pass. Har du kört Multiplayer på dom andra CoD spelen? Jag har kört WWII i ett år nu och jag tyckte detta nya var sjukt svårt. Men det börjar växa på mig faktiskt. Men gillar man det inte alls från början blir det nog svårt att ta in det.Jag fick hem CoD igår. Det var verkligen inte min grej. Förstår tjusningen, men jag hade inte roligt medans jag spelade.
Haha, så pass. Har du kört Multiplayer på dom andra CoD spelen? Jag har kört WWII i ett år nu och jag tyckte detta nya var sjukt svårt. Men det börjar växa på mig faktiskt. Men gillar man det inte alls från början blir det nog svårt att ta in det.
Ja, ibland klaffar man inte, så är det bara. Jag kommer nog köra på, även om det går ruggigt dåligt just nu.Jag spelade blops2 en hel del. Sen bara provat de andra sporadiskt.
Det är rätt så likt blops2, men man har lite mer health än tidigare och kan ta mer stryk. Det gör det hela lite svårare tycker jag.
Men jag kände mig liksom klar med det här spelet. Jag har provat alla lägena och allt var väl okej,men jag kände liksom på en gång nästan, att jag inte komma orka spela det här för att bli bra på det.
Det får bli som med klockorna! Jag flippar.
Men jag har ju dig på PSN. Jag kommer ju lira annat om du blir sugen, tänkte börja med destiny 2 tex.
Har gett det lite mer tid, kommer nog bli kvar i spelet. . Drog nog lite snabba slutsatser.Ja, ibland klaffar man inte, så är det bara. Jag kommer nog köra på, även om det går ruggigt dåligt just nu.
Jarå, absolut. Om jag nu väljer att spela nåt annat, men risken är nog stor att jag kämpar vidare med BO4. Som du säger, man får lägga ner mycket tid på det för att bli bra.
Utan en tv med 4k och HDR finns det nog ingen vettig anledning att punga ut extra för en Pro.Funderar på ett ps4 i julklapp till mig själv.
Hur stor är skillnaden på ett ps4 slim 1tb och ett ps4 pro 1tb?
Jag har förstått att grafiken blir betydligt bättre på ett Pro om man har en 4k tv, vilket jag inte har och inte har någon plan på att köpa i nuläget.
Flytet ska även bli bättre, men kanske inte så det motiverar en dyrare konsoll?
Kör ps3 just nu så jag byter upp mig hursomhelst.
Precis som hubba säger.det är vad jag också har hörtFunderar på ett ps4 i julklapp till mig själv.
Hur stor är skillnaden på ett ps4 slim 1tb och ett ps4 pro 1tb?
Jag har förstått att grafiken blir betydligt bättre på ett Pro om man har en 4k tv, vilket jag inte har och inte har någon plan på att köpa i nuläget.
Flytet ska även bli bättre, men kanske inte så det motiverar en dyrare konsoll?
Kör ps3 just nu så jag byter upp mig hursomhelst.
Helt rätt! Bra kört igår.Har gett det lite mer tid, kommer nog bli kvar i spelet. . Drog nog lite snabba slutsatser.
Det enda spelet som varit riktigt intressant (för mig) sedan jag spelade "last of us". Har förberett min sambo på vad som gällerRed Dead Redemption 2 nästa fredag! Grymt pepp på det, eftersom ettan var ett av förra konsolgenerationens bästa spel!
"Vad som gäller" - Ska nog göra det samma.. även fast hon kanske redan är upprörd över hur mycket Fortnite spelas..Det enda spelet som varit riktigt intressant (för mig) sedan jag spelade "last of us". Har förberett min sambo på vad som gäller
Tyvärr kommer det inte hjälpa.. det kommer bli tjat men nu vet hon. Jag har inte game;at sen tidiga tonåren och jag är strax över 30 så jag tycker jag ligger på plus."Vad som gäller" - Ska nog göra det samma.. även fast hon kanske redan är upprörd över hur mycket Fortnite spelas..