• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gamingtråden

Nån som ska lira senaste CoD Black Ops 4 idag då? Spelet hämtades igår men servrarna öppnaden 00:00 imorse så ikväll ska det provas på! :)

Jag fick hem CoD igår. Det var verkligen inte min grej. Förstår tjusningen, men jag hade inte roligt medans jag spelade.

Jag fick hem CoD igår. Det var verkligen inte min grej. Förstår tjusningen, men jag hade inte roligt medans jag spelade.
Haha, så pass. Har du kört Multiplayer på dom andra CoD spelen? Jag har kört WWII i ett år nu och jag tyckte detta nya var sjukt svårt. Men det börjar växa på mig faktiskt. Men gillar man det inte alls från början blir det nog svårt att ta in det. :)

Haha, så pass. Har du kört Multiplayer på dom andra CoD spelen? Jag har kört WWII i ett år nu och jag tyckte detta nya var sjukt svårt. Men det börjar växa på mig faktiskt. Men gillar man det inte alls från början blir det nog svårt att ta in det. :)

Jag spelade blops2 en hel del. Sen bara provat de andra sporadiskt.

Det är rätt så likt blops2, men man har lite mer health än tidigare och kan ta mer stryk. Det gör det hela lite svårare tycker jag.

Men jag kände mig liksom klar med det här spelet. Jag har provat alla lägena och allt var väl okej,men jag kände liksom på en gång nästan, att jag inte komma orka spela det här för att bli bra på det.

Det får bli som med klockorna! Jag flippar:).

Men jag har ju dig på PSN. Jag kommer ju lira annat om du blir sugen, tänkte börja med destiny 2 tex.

Jag spelade blops2 en hel del. Sen bara provat de andra sporadiskt.
Det är rätt så likt blops2, men man har lite mer health än tidigare och kan ta mer stryk. Det gör det hela lite svårare tycker jag.
Men jag kände mig liksom klar med det här spelet. Jag har provat alla lägena och allt var väl okej,men jag kände liksom på en gång nästan, att jag inte komma orka spela det här för att bli bra på det.
Det får bli som med klockorna! Jag flippar:).
Men jag har ju dig på PSN. Jag kommer ju lira annat om du blir sugen, tänkte börja med destiny 2 tex.
Ja, ibland klaffar man inte, så är det bara. Jag kommer nog köra på, även om det går ruggigt dåligt just nu. :)
Jarå, absolut. Om jag nu väljer att spela nåt annat, men risken är nog stor att jag kämpar vidare med BO4. Som du säger, man får lägga ner mycket tid på det för att bli bra.

Ja, ibland klaffar man inte, så är det bara. Jag kommer nog köra på, även om det går ruggigt dåligt just nu. :)
Jarå, absolut. Om jag nu väljer att spela nåt annat, men risken är nog stor att jag kämpar vidare med BO4. Som du säger, man får lägga ner mycket tid på det för att bli bra.
Har gett det lite mer tid, kommer nog bli kvar i spelet. :happyhappy:. Drog nog lite snabba slutsatser.

Någon som testat nya AC?
Har lämnat in riggen för uppdatering och är sugen på att testa de när jag får tillbaka lådan!

Funderar på ett ps4 i julklapp till mig själv.
Hur stor är skillnaden på ett ps4 slim 1tb och ett ps4 pro 1tb?
Jag har förstått att grafiken blir betydligt bättre på ett Pro om man har en 4k tv, vilket jag inte har och inte har någon plan på att köpa i nuläget.
Flytet ska även bli bättre, men kanske inte så det motiverar en dyrare konsoll?
Kör ps3 just nu så jag byter upp mig hursomhelst.

Jag har förstått att grafiken blir betydligt bättre på ett Pro om man har en 4k tv, vilket jag inte har och inte har någon plan på att köpa i nuläget.
Utan en tv med 4k och HDR finns det nog ingen vettig anledning att punga ut extra för en Pro.

Precis som hubba säger.det är vad jag också har hört

Tillbaka
Topp