Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mja, equippa den när du sitter på hästen så hänger den med. Men utöver det går det inte att ställa in som standard, vad jag vet.Finns det något sätt att alltid få med sig en repeatern när man lämnar hästen? Använder typ aldrig shotgun och den följer alltid med. Skulle hellre ha repeatern
Närmsta vapenaffär, customize, välj att equippa valfria vapen till rygg eller axel som standardFinns det något sätt att alltid få med sig en repeatern när man lämnar hästen? Använder typ aldrig shotgun och den följer alltid med. Skulle hellre ha repeatern
Eller hur! Det skall komma 2019 hoppas jag, är inte jätteinsattÄlskade Last of Us! Har jag drömt eller släpps 2:an under 2019?
Sent svar, men ja. Jag fixar gärna datorer åt er på KS.Komplett.se har färdigbyggda datorer beroende på vad man ska ha datorn till samt i olika prisklasser rekommenderas starkt!
https://www.komplett.se/category/10627/datorer/komplett-pc/komplett-gamer
Edit: vill även minnas att jag sett någon gamingdator här på K&S dessutom? samt även någon som annonserade om att han byggde datorer på förfrågan..
Edit2: https://klocksnack.se/threads/skräddarsydda-datorer-för-spel-och-arbete.92151/#post-2301118
Ping @TobiasD
1.6?Någon/några ks.are som vill dra ihop lite CS eller dota2 lir idag?
Försökte det där igår.. Det funkar att sätta till default, men han tar fortfarande inte med sig vapnet automatisktNärmsta vapenaffär, customize, välj att equippa valfria vapen till rygg eller axel som standard
Nej nej .GO tyvärr. 1.6 nötte man bra. Men är ju go som gäller nu
Va på IO för första gången på 10 år förra veckan. Jag och mina polare försökte dra igång en privat match på CS GO för att lira 2on2 på dust2.. Gick ju fan inteNej nej .GO tyvärr. 1.6 nötte man bra. Men är ju go som gäller nu
Va på IO för första gången på 10 år förra veckan. Jag och mina polare försökte dra igång en privat match på CS GO för att lira 2on2 på dust2.. Gick ju fan inte
Vi gav upp och lira 1.6 istället
Haha klart det går workshop heter det nu när man skapar egen server.
Vore kul om vi kunde dra ihop några(5st) och spela lite och prata discord. Klockor och gaming .
Kul med CS! Säg till nästa gång det blir KS-Lan! jag är på!
Inte blivit något ännu .Kanske försöka ikäll?
Är på!
Är du seriös eller mest på kul? spelat lite SPL för skojs skull. vi kanske spelat med varandra redan om du spelar mycket?
Spelade mkt för några år sedan(5-6år) och massa 1.6
. Nu spelar jag inte alls. Kör wifi och laptop, tänkte mest för att det kunde bli trevligt häng
DefinitivtHaha! Classic! Kör också laptop fast kopplat till skärm och tagnentbord.
Säg till så är jag på att latja lite!
Haha! Classic! Kör också laptop fast kopplat till skärm och tagnentbord.
Säg till så är jag på att latja lite!
Får väl börja spela det där jävla spelet igen så man kan ro sig på digVi har ju CS proffsen @Hexagon och @grodslukarenx också
Ks-finest ikväll.. ska bara installera.. jahaFår väl börja spela det där jävla spelet igen så man kan ro sig på dig
Du försök fan inte. Jag vet att du inte har avinstallerat sen 1.5Ks-finest ikväll.. ska bara installera.. jaha
Vi har ju CS proffsen @Hexagon och @grodslukarenx också
Jag bär. Fråga @Widowmaker Det är lügnt.Då är vi ju 4st. Varav 2 (minst?) som kan bära en noob till vinst!
Jag spelar en del ca:go också när tid finns. Osäker dock på om ikväll funkar.Då är vi ju 4st. Varav 2 (minst?) som kan bära en noob till vinst!
Garanterat inte lär det bli jag m permanenta skador i nacke/axlar sedan senast.Jag bär. Fråga @Widowmaker Det är lügnt.
Hahahah. Ja då fick jag fan åka på ordentlig snålskjutsGaranterat inte lär det bli jag m permanenta skador i nacke/axlar sedan senast.
Knappt spelat sedan dess men kan vara kul om vi blir en 5a även öppen för andra spel såklart.. ks, har redan en discord .Hahahah. Ja då fick jag fan åka på ordentlig snålskjuts