• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

azcii

Patek
2-Faktor
Finns det något sätt att alltid få med sig en repeatern när man lämnar hästen? Använder typ aldrig shotgun och den följer alltid med. Skulle hellre ha repeatern
 

Psykel

Patek
Finns det något sätt att alltid få med sig en repeatern när man lämnar hästen? Använder typ aldrig shotgun och den följer alltid med. Skulle hellre ha repeatern
Mja, equippa den när du sitter på hästen så hänger den med. Men utöver det går det inte att ställa in som standard, vad jag vet.
 

Kessler

Rolex
Det här är ju ändå klocksnack ;) Någon som vet om det går att ha klockan på gubben i RDR2 så den syns? Skulle passa outfiten nedan t.ex.

20181107_200753.jpg
0_0 (3).jpg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Komplett.se har färdigbyggda datorer beroende på vad man ska ha datorn till samt i olika prisklasser :) rekommenderas starkt!
https://www.komplett.se/category/10627/datorer/komplett-pc/komplett-gamer

Edit: vill även minnas att jag sett någon gamingdator här på K&S dessutom? samt även någon som annonserade om att han byggde datorer på förfrågan..
Edit2: https://klocksnack.se/threads/skräddarsydda-datorer-för-spel-och-arbete.92151/#post-2301118
Ping @TobiasD
Sent svar, men ja. Jag fixar gärna datorer åt er på KS. :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Va på IO för första gången på 10 år förra veckan. Jag och mina polare försökte dra igång en privat match på CS GO för att lira 2on2 på dust2.. Gick ju fan inte :D

Vi gav upp och lira 1.6 istället


Haha klart det går :D workshop heter det nu ;) när man skapar egen server.

Vore kul om vi kunde dra ihop några(5st) och spela lite och prata discord. Klockor och gaming .
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Någon med bra inside om ev black friday erbjudanden på xbox one/ps4? Snål (spelar sällan tv-spel) så vill inte lägga mer än runt 2k men för mig det gick några förra året för det :rolleyes:
 
Topp