@Allan Ballan kanske kan göra entré
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart vi görBehöver ni en till för cs lir så är det bara att pinga
Gött med discord. Kan man länka steam hit? Så vi kan adda. Eller skapa en ”KS-clan” man kan gå med i så hittar vi varandra.
Skapa en konversation här. Och en steamclan kanske
Jag kan fixa steam gruppen om ni vill, eller tar @Norda den?Gött med discord. Kan man länka steam hit? Så vi kan adda. Eller skapa en ”KS-clan” man kan gå med i så hittar vi varandra.
Fixat https://steamcommunity.com/groups/klocksnackeri någon som vill ta admin roll? hehe
Tänkte inte på det innan jag startade hehe nä men om någon känner sig mannad så får de gärna ta över
Tänkte inte på det innan jag startade hehe nä men om någon känner sig mannad så får de gärna ta över
Jag kan ta det! Jag är uppkopplad nästan dagligen. Och det kan väl inte vara så svårt tänker jag!Tänkte inte på det innan jag startade hehe nä men om någon känner sig mannad så får de gärna ta över
Adda mig på steam så löser vi detJag kan ta det! Jag är uppkopplad nästan dagligen. Och det kan väl inte vara så svårt tänker jag!
Börja med klock. Där sitter vi atmjoinar om någon minut, gaming eller klockklubben man ska in i?
vi värmer upp liteJag kommer om någon timma! Eller det kanske redan är fullt lag?
har precis blivit carryad fler borde joina, mkt kul
är inne nu! har ni slutat spela?
Har ni någon discord för gaming?är inne nu! har ni slutat spela?
Yes boss.. du joinade den tidigare idag . Kan som jag länkade här högre upp.. kommer om 5Har ni någon discord för gaming?
Jag har inte lirat CS GO på säkert 3 år nu, installerade precis. Men kan joina några rundor Lirar på min laptopJa. Men jag kan starta upp igen om vi blir några st.
Ah, skrevs massor av annat där , tänkte om det fanns någon för endast gaming. men det kanske är den som gäller för gamingYes boss.. du joinade den tidigare idag . Kan som jag länkade här högre upp.. kommer om 5