• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Hur går det för er andra i RDR2? Kör ni main quest eller flummar ni mest runt? Tips på roliga saker att göra? Jag gillar att jaga och fiska, särskilt legendary. Har inte kört supermycket main quest.
Efter ett antal timmar försonades jag med kontrollerna, som flera påpekade skulle ske.
 

Veratio

Cartier
Hur går det för er andra i RDR2? Kör ni main quest eller flummar ni mest runt? Tips på roliga saker att göra? Jag gillar att jaga och fiska, särskilt legendary. Har inte kört supermycket main quest.
Efter ett antal timmar försonades jag med kontrollerna, som flera påpekade skulle ske.

Jag kör mest sidouppdrag och lallar runt. Tycker att det är det som är det roligaste. Var jäkligt roligt med skattkartorna, det önskar man fanns mer av. Ska engagera mig mer i legendaryfiskarna, just nu fiskar jag bara där jag tycker att det ser fint ut...

Vilket jävla spel. Love it!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Love it tooooo
IMG_20181121_183443.jpg
 

azcii

Patek
2-Faktor
Haha vet inte riktigt vad jag ska skriva, men spelet växer som satan. Ni som börjat spela men tycker det är segt - ge inte upp. Stressa inte och ge det tid. Spelet lever mycket på spelvärlden så försök supa in atmosfären och njut. Spelet blir bara bättre och bättre. I början kan kontrollerna kännas klumpiga och spelet vara lite förvirrande, men när man kommit in i det så blir det bara bättre och bättre. Är redan sugen på att spela om storyn men tror jag kommer satsa på 100% först (detta efter 70 timmar speltid). Försök dessutom att gå in i spelet med rätt inställning.. Detta är ingen fast paced shooter, det är ett low-paced cowboyspel.
Förutom Zelda BOTW är detta spelet jag gillat mest denna generation

https://i.redd.it/lxxwlzvbqoz11.gif
 
Senast ändrad:

MAGNETO

Omega
Jag har bara spelat ett par timmar in i RDR än så länge men precis som många andra är jag inte riktigt vän med kontrollerna än. Men det är väl bara att ge det tid. Dock har det inte blivit mycket Xbox sen Pokémon Lets Go kom ut i fredags. Där snackar vi nostalgi! Det känns verkligen som att jag är 8-9 år igen :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag har bara spelat ett par timmar in i RDR än så länge men precis som många andra är jag inte riktigt vän med kontrollerna än. Men det är väl bara att ge det tid. Dock har det inte blivit mycket Xbox sen Pokémon Lets Go kom ut i fredags. Där snackar vi nostalgi! Det känns verkligen som att jag är 8-9 år igen :)
Blir mitt nästa spel :)
 

MAGNETO

Omega
Blir mitt nästa spel :)
Härligt! Jag har inte spelat Pokémon sedan Gameboy color versionerna och måste säga att jag var mer än skeptiskt när det började snackas om att det skulle vara så jäkla integrerat med Pokémon Go osv, men där hade jag fel. Alla förändringar från de gamla spelen (vilket är ganska få) skulle jag säga är till det bättre. Precis utvecklat min Charizard och känner mig som en jäkla kung haha
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Klarat ut RDR2 nu. Fan vad bra det har varit! Bästa campaign jag kört. Har verkligen uppskattat alla de oväntade vändningar det har tagit och jag tycker också att spelet har följt ens olika ”mognadsfaser”, iaf för mig. I det avseendet tycker jag också att det slutade helt perfekt, nästan så jag blev lite rörd. :D Nu ser jag fram emot online!
 
Topp