Norda
Silver
Ah, skrevs massor av annat där , tänkte om det fanns någon för endast gaming. men det kanske är den som gäller för gaming
gött! ragga in 2 till då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, skrevs massor av annat där , tänkte om det fanns någon för endast gaming. men det kanske är den som gäller för gaming
Jag har inte lirat CS GO på säkert 3 år nu, installerade precis. Men kan joina några rundor Lirar på min laptop
Nä fyfan, måste fixa ny dator först.. Om ni inte lirar 1.6 , då är jag medDags idag?
@azcii får i uppdrag att ordna mick!
Nä fyfan, måste fixa ny dator först.. Om ni inte lirar 1.6 , då är jag med
Inget CS GO för mig tills jag skaffat en ny datorÄr det dags ikväll kanske?
Har du inte gjort det än ?:OInget CS GO för mig tills jag skaffat en ny dator
Haha nä, får se när det blir.Har du inte gjort det än ?:O
Men när i spelade 2v2 gick det väl okej?
Hur går det för er andra i RDR2? Kör ni main quest eller flummar ni mest runt? Tips på roliga saker att göra? Jag gillar att jaga och fiska, särskilt legendary. Har inte kört supermycket main quest.
Efter ett antal timmar försonades jag med kontrollerna, som flera påpekade skulle ske.
Love it tooooo
Frillan är lägsta prioritet just nuVad har du för galen frilla!!
What? Hur?Går väl bra, bygger hus
Grymt! Recension?Story.. nu är jag klar med Main storyn
Haha vet inte riktigt vad jag ska skriva, men spelet växer som satan. Ni som börjat spela men tycker det är segt - ge inte upp. Stressa inte och ge det tid. Spelet lever mycket på spelvärlden så försök supa in atmosfären och njut. Spelet blir bara bättre och bättre. I början kan kontrollerna kännas klumpiga och spelet vara lite förvirrande, men när man kommit in i det så blir det bara bättre och bättre. Är redan sugen på att spela om storyn men tror jag kommer satsa på 100% först (detta efter 70 timmar speltid). Försök dessutom att gå in i spelet med rätt inställning.. Detta är ingen fast paced shooter, det är ett low-paced cowboyspel.Grymt! Recension?
Blir mitt nästa spelJag har bara spelat ett par timmar in i RDR än så länge men precis som många andra är jag inte riktigt vän med kontrollerna än. Men det är väl bara att ge det tid. Dock har det inte blivit mycket Xbox sen Pokémon Lets Go kom ut i fredags. Där snackar vi nostalgi! Det känns verkligen som att jag är 8-9 år igen
Härligt! Jag har inte spelat Pokémon sedan Gameboy color versionerna och måste säga att jag var mer än skeptiskt när det började snackas om att det skulle vara så jäkla integrerat med Pokémon Go osv, men där hade jag fel. Alla förändringar från de gamla spelen (vilket är ganska få) skulle jag säga är till det bättre. Precis utvecklat min Charizard och känner mig som en jäkla kung hahaBlir mitt nästa spel
Jag är gärna med på CS!
Jag spelar gärna, CS och Dota 2 finns på datorn