• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Kessler

Rolex
2-Faktor
Fy fan. Blev våldtagen av en stranger med Arthur i RDR2. Inget man fick se eller veta till 100% men var tydligt vad Rockstar tänkt. Var fan lite obehagligt.

Hursomhelst. När online dyker upp. Sks vi köra ett klocksnack-posse? Alltså att vi har vårt egna gäng.
 

Häggvik

Omega
Någon som har tips på spel till xbox one? Det är till min sambo, hon vill inte ha blodiga skjutspel säger hon.
Något som påminner om Zelda kanske?
Det ska iaf vara visuellt snygga spel som inte kräver ens själ för att spela igenom.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Fy fan. Blev våldtagen av en stranger med Arthur i RDR2. Inget man fick se eller veta till 100% men var tydligt vad Rockstar tänkt. Var fan lite obehagligt.

Hursomhelst. När online dyker upp. Sks vi köra ett klocksnack-posse? Alltså att vi har vårt egna gäng.
Har spelat mig igenom ca 50% av spelet hittills. Är "händelsen" ett story uppdrag eller sido uppdrag?
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Har spelat mig igenom ca 50% av spelet hittills. Är "händelsen" ett story uppdrag eller sido uppdrag?
Inget av det. Är en "encounter"

Några som är sugna på att dra ihop ett klocksnack-gäng online?

Haft PS plus i ett år som går ut snart, knappt använt det för blev bannad från fifa av ea som tog bort min 10år gamla klubb fylld med spelare och coins och vägrar svara på varför. Kommer aldrig mer köpa ett spela från ea. Så när RDR2 är på ingång så kommer jag sitta utan plus för det enda jag körde online var fifa och Last of Us (underskattat onlineläge)

Men skulle vara kul att ha en posse. Då fixar jag plus ige . Körde knappt förra RDR online. Var inget kul att köra själv.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Någon som kört mycket online? Jag kör fokus på storyn nu då jag tror jag är i slutet. Är det kul online?

Ska vi starta en klocksnack-posse?
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Då skall vi se..
image.jpg
 
Topp