Hutti
Basic
Runescape spelade jag som fan som ungdom. PUBG lirade jag en del innan Warzone kom. Kör på ps4Någon som spelar Runescape eller PUBG här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Runescape spelade jag som fan som ungdom. PUBG lirade jag en del innan Warzone kom. Kör på ps4Någon som spelar Runescape eller PUBG här?
Jag spelar PUBG på Xbox.Någon som spelar Runescape eller PUBG här?
Har du kvar din gubbe på Runescape? Kan vara värd en hel del idag ifall du har rariteter i banken.Runescape spelade jag som fan som ungdom. PUBG lirade jag en del innan Warzone kom. Kör på ps4
Va, trodde man endast kunde köra antingen på dator eller mobil. Möter du då folk som kör på Xbox eller andra spelkonsoler också?Jag spelar PUBG på Xbox.
Finns till PS4 också. Xbox och PS har crossplay, men inte med PC. Som jag har förstått det saknas crossplay mot PC pga fördelen med att spela med mus/keyboard.Va, trodde man endast kunde köra antingen på dator eller mobil. Möter du då folk som kör på Xbox eller andra spelkonsoler också?
Mitt bästa spel. Har dock ingen datamaskin att spela på längre. Var uppe på champion 1,Spelar mycket Rocket League, kan vara det roligaste jag någonsin spelat. Någon som kör?
Kommer bli F2P på Epic Games i slutet av augusti, rekommenderas starkt!
C1 är riktigt bra! Jag är P3/D1 men kör bara på Xbox än så länge, skulle vara kul att testa PC för alla säger att det är sån skillnad.Mitt bästa spel. Har dock ingen datamaskin att spela på längre. Var uppe på champion 1,
dock roligare orankat.
Knappast expert men va riktigt sugen själv ett tag sedan. Det verkar som att laptops med de nya ryzen processorerna säljer som smör. Vet att sweclockers har en egen tråd dedikerad till just detta, ta en titt!Semester,dåligt väder och hög rastlöshet...
Överväger att köpa en gaminglaptop, någon som har bra koll på dessa?
Går det att få någon vettig under 15k?
Tack för tipset, skall kolla!Knappast expert men va riktigt sugen själv ett tag sedan. Det verkar som att laptops med de nya ryzen processorerna säljer som smör. Vet att sweclockers har en egen tråd dedikerad till just detta, ta en titt!
Spelade klart TLOU2 några dagar sen... Intryck (obs - SPOILERS - läs inte om du inte redan spelat):
Första halvan av spelet var svinbra, precis som första spelet... men sen tappade det lite tyckte jag.. Hade lite svårt för Abby.. hoppades på att hon skulle växa på mig men jag kände inte riktigt att jag klickade med hennes karaktär .. Tyckte dessutom att hela hennes story kändes lite krystad och det var lite segt att börja om från scratch igen när man börja spela med henne igen.
Gillade dock Ellies och Dinas relation och story .. Skulle gärna spelat mer med de. Detta var nog min favoritsekvens i spelet iaf:
.. och grafiken/designen .. wow . Jag spelar vanligtvis på PC och ändå stannade jag upp flera gånger och bara stirra på spelvärlden de byggt upp. Imponerande.
Slutbetyg? Svårt att sätta.. Första halvan var 9.5/10 typ.. Hitta knappt något att klaga på, var helt inne i det. Andra halvan tappade jag intresset lite.. Så slutbetyg typ 8.5/10 kanske ? Kommer iaf definitivt spela om det på PS5 i 60fps om det kommer en remaster.
Det gör det väl aldrig?Vad säger ni om PS5 vs Xbox Series X?
Själv har jag en bokning på PS5 sedan några månader tillbaka, men nu börjar jag bli tveksam. Släpps det egentligen några bra spel vid releasen?
Prestandamässigt är ju Xboxen lite bättre. Men spelmässigt är det ju inge snack, PS med God of War, Horizon, Spiderman etc etc är ju mycket bättreVad säger ni om PS5 vs Xbox Series X?
Själv har jag en bokning på PS5 sedan några månader tillbaka, men nu börjar jag bli tveksam. Släpps det egentligen några bra spel vid releasen?
Jag har också en bokning men är precis som du skeptisk till spelen som dom hittills har presenterat, samma visa som senaste uppgraderingen från 3 till 4.Vad säger ni om PS5 vs Xbox Series X?
Ja, men det är tråkigt att väntaDet gör det väl aldrig?
I regel lönar det sig att vänta ungefär ett år innan man hoppar på en ny generation. Så har det ju varit sedan 8-bitars eran.
Forza-serien är ju sjukt bra men nu släpps den alltid till PC så därför ska det nog gå att stå över Xbox den här generationen.Prestandamässigt är ju Xboxen lite bättre. Men spelmässigt är det ju inge snack, PS med God of War, Horizon, Spiderman etc etc är ju mycket bättre
Egentligen bara Halo och Forza som är Xbox exclusives jag gillar
Dessutom vetifan om jag får in en Xbox Series X in under min TV-bänk.
Exakt, det är ju känslan av en ny konsol som är härlig. Ny och fräsch - trots att man förmodligen kommer fortsätta att lira gamla titlar det närmsta åretJag har också en bokning men är precis som du skeptisk till spelen som dom hittills har presenterat, samma visa som senaste uppgraderingen från 3 till 4.
För egen del känns det dock fräscht med ny konsol och bättre minne. Sen blir det väl att spela ps4 spel i den tills dess att det kommer något mer intressant.
Cold war bör väl släppas till ps5, så något kommer man ju kunna spela.
Det enda som lockar med Xbox är för mig Halo. Utöver det tycker jag PS slår Xbox när det gäller spelserier
Vad säger ni om PS5 vs Xbox Series X?
Jag kommer skaffa Xbox Series X. Avvaktar dock tills det kommer nåt spel jag faktiskt vill ha. Känns som Resident Evil VIII är först ut för min del. Kommer ha fullt upp med Cyberpunk 2077 på Xbox One när Series X släpps ändå!Vad säger ni om PS5 vs Xbox Series X?
Behövs det fler spel än Ratchet & Clank?Vad säger ni om PS5 vs Xbox Series X?
Svikare!!!Blir xbox series x för mig. Dumt att köpa tidigt. Men jag är tarv och skaffar nog en direkt
Man lär ju vända kappan efter vinden!!Svikare!!!
Hoppsan. Dags att göra en ny bedömningStora nyheter, och en rejäl fördel för Xbox Series X! Microsoft köper ZeniMax, och därmed även Bethesda!
https://news.microsoft.com/2020/09/...ia-and-its-game-publisher-bethesda-softworks/