Exxet
Guld
Det första jag tänker på när du skriver -lägga timmar på- är väl Red Dead Redemption 2.Någon som har bra tips på spel till PS5 man kan lägga många timmar på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det första jag tänker på när du skriver -lägga timmar på- är väl Red Dead Redemption 2.Någon som har bra tips på spel till PS5 man kan lägga många timmar på?
Jag har tänkt prova båda.Elden Ring och båda Last of Us-spelen, kanske?
Visst är det inte uppdaterat för PS5 eller XBX ännu?Det första jag tänker på när du skriver -lägga timmar på- är väl Red Dead Redemption 2.
Bra fråga, men det verkar inte som det, men det går väl att spela på Ps5 och Xbx antar jag?Visst är det inte uppdaterat för PS5 eller XBX ännu?
Absolut men det är nog inga 60 fps.Bra fråga, men det verkar inte som det, men det går väl att spela på Ps5 och Xbx antar jag?
Har också förhandsbokat det – men inte provat någon beta ännu. Tror jag väntar 3-4 veckor tills det släpps för ossJag har tänkt prova båda.
Har lite svårt att fastna för single player -spel tyvärr.
Jag har lirat nya CoD-betan och även förhandsköpt det, så nu är det en lång månad kvar.. Men beta-helger.
Förmodligen inte men det blir väl inte sämre i a f, grafiken på RDR2 var ju inte så kass på förra konsolen.Absolut men det är nog inga 60 fps.
Elden Ring har jag klarat och har inte tänkt på Horizon tidigare. Ska köpa det, tack för tipset!
Jo, vet att många hade problem, speciellt på Playstation. Jag var relativt odrabbad och lyckades lägga 100+ timmar på Xbox One utan mer än två-tre krasher och rätt begränsade buggar. Nu är det dock så problemfritt det kan bli (har lagt nästan lika många timmar på optimerad version för Xbox Series X och inte stött på några buggar eller glitches alls), och många spelfunktioner har förfinats. Kan rekommendera att plocka det på rea vid tillfälle iallafall, för nu är det ruskigt bra!Köpte det vid release, men var ospelbart och fick tillbaka pengarna.
Lätt fixat!Jaha, nu måste man tillslut skaffa ett PS5 (eller ja ett PS4 Pro men det känns lite meningslöst)God of War: Ragnarök - Recension
Att följa upp en succé är inte alltid det enklaste, men i fallet God of War: Ragnarök känns det som om Santa Monica Studio trivs som allra bäst när förväntningarna är som störst. Vi har betygsatt Kratos senaste kapitel, och det här är sannerligen en saga du inte vill missa.www.gamereactor.se
Ska se om jag kan hitta ett beggat lite fort som inte är överprisat! Dock är tiden knapp med en 2 veckors hemma heheLätt fixat!
Vet precis, våran minsta är två månader nu och jag har inte game'at på flera veckorSka se om jag kan hitta ett beggat lite fort som inte är överprisat! Dock är tiden knapp med en 2 veckors hemma hehe
Tänker att jag uppfostrar en gamer så löser det sig om några år men just nya GoW blir svårt att hålla sig borta ifrån. Tar väl 4 år innan de gör en PC-port säkertVet precis, våran minsta är två månader nu och jag har inte game'at på flera veckor
Ingen som har och som skulle vilja lägga några minuter på att hjälpa mig?Hej, skulle behöva hjälp av någon som har någon av nedanstående processorer. Jag har råkat köpa en kod som behöver registreras med processorn installerad i datorn.
AMD Ryzen 9 5950X AMD Ryzen 9 5900X AMD Ryzen 7 5800X3D AMD Ryzen 7 5800X AMD Ryzen 7 5700X AMD Ryzen 5 5600X
Skulle försöka på typ sweclockersIngen som har och som skulle vilja lägga några minuter på att hjälpa mig?
Jo jag har funderat på det, men kändes lite mer safe här där man känner väldigt många...Skulle försöka på typ sweclockers
Köpte samma spel i höstas, spar det till jag får tid.Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt".
Står min lista efter jag är klar med RE3 remake.Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt".
Nått man kan lira tillsammans med en 6åring hemma?Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt".
Tveksamt. Det är inte ett "gulligt" spel, trots att det är om en katt. Det är bitvis otäckt, och historien är för vuxna (säg tonåringar och uppåt). Kommunikationen (med NPC:er och annat) är textbaserad på engelska. Vet inte om det har någon generell åldersrekommendation, men jag såg att den tydligen är 12 år i vissa länder.Nått man kan lira tillsammans med en 6åring hemma?
Ok tack, då vet jag. Ser intressant ut dockTveksamt. Det är inte ett "gulligt" spel, trots att det är om en katt. Det är bitvis otäckt, och historien är för vuxna (säg tonåringar och uppåt). Kommunikationen (med NPC:er och annat) är textbaserad på engelska. Vet inte om det har någon generell åldersrekommendation, men jag såg att den tydligen är 12 år i vissa länder.