Psykel
Pandion
Håller helt med! Jag spelar på WiiU och har inte märkt några prestandaproblem bortsett från att spelet hackat till ett par gånger. Men då är det alltså att det hackat till kanske 4-5 gånger på toalt säkert ett dygns speltid. Och som @azcii säger så är det helt magiskt! Så härligt att bara resa runt och utforska! Matlagningssystemet är riktigt kul också! Läste nånstans att det ska finnas 120 shrines. Jag har kört snart 40, och tycker att bara det är riktigt mycket!Zelda BotW är fantastiskt. Har inte fastnat i ett spel och velat utforska världen på detta sätt sedan Morrowind på PC (2001).
Detta Zelda är nog ett av de bästa spelen (om inte det bästa) jag spelat under de senaste 20 åren.
Mitt enda klagomål är vapendegraderingen som kan vara lite smått frustrerande i vissa lägen. Men jag förstår vitsen med det och det har en viss charm när man ibland tvingas klubba ihjäl ett troll med en sprattlande skelettarm bara för att man inte har nåt bättre.
Jag har inga större problem med prestandan även om man får lite framedrops då och då i dockat läge (regn+gräs). Men för spelupplevelsen spelar det ingen större roll.