Enbart på xbox. Inget crossplay.Finns det till Xbone alltså? Fan va grym! Lirade för några år sedan på PC, saknar det fortfarande. Var riktigt jävla roligt och då spelade jag endast solo. Finns det till Ps4 och funkar det crossplatforms?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enbart på xbox. Inget crossplay.Finns det till Xbone alltså? Fan va grym! Lirade för några år sedan på PC, saknar det fortfarande. Var riktigt jävla roligt och då spelade jag endast solo. Finns det till Ps4 och funkar det crossplatforms?
Aa körde bara zombie co-op en gång i 15 min med polaren sen gick vi över till multiplayerJa har kört en hel del multiplayer. Då jag kommer från Modern Warfare Remastered MP så måste jag säga att det går oerhört dåligt. Visst, inte lärt mig banorna så bra men inte helt enkelt får jag säga.
Zombie co-op körde jag en gång. Lite kul men matchen tog alldeles för lång tid och det var ju sjukt hetsigt med alla galna zombier. 57 minuter för en match! Alldeles för länge. Dom höll ju på att återuppliva mig hela tiden.
Do tell! Kampanjen? Multiplayer? ☺CoD WW2 är riktigt besvikelse.
Köpte igår till Xbox. Tycker det är precis som fan förväntat sig. Underhållande men inget banbrytande.CoD WW2 är riktigt besvikelse.
Lite så. Men tyckte början på kampanjen var riktigt cool som sagt. D-Day liksom. ☺Köpte igår till Xbox. Tycker det är precis som fan förväntat sig. Underhållande men inget banbrytande.
När jag lirade DS kunde man köpa SD-kortläsande ”spelchip” och ladda ett passande SD-kort med vilka spel man ville. Kan vara värt att undersöka?Behöver köpa spelkonsoll till min 5åring.
Han spelar idag Super Mario och Legospel på sin IPad. Switch är lite väl dyrt tycker jag, tror en 2DS XL blir bra.
Så... Är det ett bra eller dåligt köp till en femåring?
Funderar även på det här med spel. 2DS går ju tydligen chips men det blir ju rätt dyrt, typ 1000kr för bara chip. Någon som testat?
OK, får nog bli så.När jag lirade DS kunde man köpa SD-kortläsande ”spelchip” och ladda ett passande SD-kort med vilka spel man ville. Kan vara värt att undersöka?
Huruvida det är bra att köpa såna spel till en femåring låter jag vara osagt, men spelar han redan på iPad så är det väl inga problem.
för att det är ett oldschool mothefucking game! och du bör veta att det är lika svårt att spela som i att hitta sina sparfiler igen! ha ha! inget steam har sparat alltså, surt!Jag ledsnar ur. Jag och kompisen skulle spela dark souls 3, vi skulle plöja dlcn med våra gamla karaktärer.
Då visar det sig att ds3 saknar cloudsaves. Och alla sparfiler borta efter jag fixade win10. Hur kan man inte ha cloudsaves 2017?
Behöver köpa spelkonsoll till min 5åring.
Han spelar idag Super Mario och Legospel på sin IPad. Switch är lite väl dyrt tycker jag, tror en 2DS XL blir bra.
Så... Är det ett bra eller dåligt köp till en femåring?
Funderar även på det här med spel. 2DS går ju tydligen chips men det blir ju rätt dyrt, typ 1000kr för bara chip. Någon som testat?
Eller latjar CS/League of Legends på PC?
Lirar rätt mycket av båda tvåEller latjar CS/League of Legends på PC?
Du är grym på csLirar rätt mycket av båda två
Bättre än duDu är grym på cs