Ja den har mikrofon och högtalarePratar du genom klockan då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den har mikrofon och högtalarePratar du genom klockan då?
Hur upplever människan på andra sidan att det låter då? Drar det mycket batteri?Ja den har mikrofon och högtalare
Inte tänkt på batteriet alls. Har tagit runt 10 samtal. Har 28% kvar efter 18 dagar och runt 8 timmar gps. De jag pratat med har inte märkt att jag svarat på klockanHur upplever människan på andra sidan att det låter då? Drar det mycket batteri?
Godmorgon drömmer vidare om enduro 3
Men går ingen som helst nöd på mig![]()
Borttagen när man klickade på länken![]()
Garmin Enduro 3 säljes i Lidköping | Blocket
8000 kr - Klockor - Lidköping - Tänkte sälja en Enduro 3 som köptes för en månad sedan. Pris 8000 inte mindre.www.blocket.se
Du är fräschare än en bonde som gillar att lyfta skrot o kossor som aldrig är ledigJag har haft lite låg HRV de sista dagarna även om jag inte känner mig sjuk, bara lite trött. Undrar vad det kan vara?![]()
Helsike. Borta direkt! Tog inte många minuter...Borttagen när man klickade på länken
Men tack för du håller koll![]()
Han kanske fick Ågren, borde inte flyga iväg så fortHelsike. Borta direkt! Tog inte många minuter...
HRV är så individuellt. Så länge den är i balans så kan du strunta i vad andra har för värde.Du är fräschare än en bonde som gillar att lyfta skrot o kossor som aldrig är ledig![]()
![]()
Rätt säker på att värdet skulle gå upp om man hade haft två lediga dagar i veckan har kunnat vilaHRV är så individuellt. Så länge den är i balans så kan du strunta i vad andra har för värde.
Är det inom din baseline så är det normaltRätt säker på att värdet skulle gå upp om man hade haft två lediga dagar i veckan har kunnat vila![]()
Har du gått över till Instinct nu?Någon som har koll på klockbörsen och hur mycket en Epix Gen 2 Pro 51mm utan armband (skickades med förra klockan) kan vara värd?
Vi låter väldigt lika har ett ganska hög igenkänningsfaktorJag är i ingenmansland och smittad av @hepanter! Tack (på grund av) denna tråd vad den blivit duger det inte med det man har. Man vill framåt
Epix är perfekt och bra men en Fenix 8 kanske vore ännu bättre?
Instinct är bra som en tränings och andraklocka. Är som en Garmin-G-shock men där meddelanden ser ut som text-tv när man sänkt ljuset på tv:n.
Gå hemma förkyld och googla på klockor var femte minut gör inte saken bättre![]()
Skönt att ingen av er har skvallrat till Batman om att jag bytt klocka förresten![]()
Det ni inte vet om är att ni failade redan från börjanMenar du att din Batman inte heller ser att man har bytt klocka och behöver ett PM att det skett för att få reda på det. Upplever samma sak och har klarat mig under radarn i flera år nu
![]()
Antagligen är det så, dom har ett trumfkort på en som dom kan använda vid ett lämpligt tillfälle. Det behöver inte ens vara i år ..Det ni inte vet om är att ni failade redan från början![]()
Vänta på F8 pro istället. Hade inte T7 Amoled krånglat för mig hade inte jag köpt F8. De extra funktionerna F8 har känns sådär tycker jag. Telefonfunktionen är seg och hänger sig ibland när jag svarar och högtalare är ingen vidare. Om du kommer från en jättegammal modell så visst. Men har du redan en Epix gen 2 så är det inte värt pengarna att byta tycker jag.Jag är i ingenmansland och smittad av @hepanter! Tack (på grund av) denna tråd och vad den blivit duger det inte med det man (jag) har. Man vill framåt
Epix är perfekt och bra men en Fenix 8 kanske vore ännu bättre?
Instinct är bra som en tränings- och andraklocka. Är som en Garmin-G-shock men där meddelanden ser ut som text-tv när man sänkt ljuset på tv:n.
Gå hemma förkyld och googla på klockor var femte minut gör inte saken bättre![]()
Och jag som redan gjort annonsVänta på F8 pro istället. Hade inte T7 Amoled krånglat för mig hade inte jag köpt F8. De extra funktionerna F8 har känns sådär tycker jag. Telefonfunktionen är seg och hänger sig ibland när jag svarar och högtalare är ingen vidare. Om du kommer från en jättegammal modell så visst. Men har du redan en Epix gen 2 så är det inte värt pengarna att byta tycker jag.
Är det den du körde OWGM med?
Ja, det gick inte fast det var en GarminÄr det den du körde OWGM med?För jag kan erkänna att jag är väldigt dåligt på modellerna
![]()
Jag har bara råkat köpa på mig 4 nya Gs under Mars så dom ska provas från midnatt senJa, det gick inte fast det var en Garmin
Nu när det kommit massa G-shockfolk hit så byter man Garmin hej vilt nu för tiden![]()
Kingen blir som en riktig bjässe med rustningen påJag har bara råkat köpa på mig 4 nya Gs under Mars så dom ska provas från midnatt sen
Och faktiskt en grej som du kan betecknas lite skyldig till.... Ska testa att stålkitta en King oxå![]()
Kör bara kör förändring is the wayOch jag som redan gjort annons
Är det så @Riki87, är telefonfunktionen seg?
F8 pro kommer väl kosta 14-15k när den kommer...
Har du också en 8? Du har så många så jag skulle behöva en Excel för att hålla reda på domKör bara kör förändring is the way
Nä jag har bara en TACTIX 7 pro ballistics I bruk, sen en Venu 3 samt forerunner 55 på annonsHar du också en 8? Du har så många så jag skulle behöva en Excel för att hålla reda på dom![]()
man får vänta lite mellan att man säger skicka sms och fråga till vem. Ta emot samtal har fungerat varje gång för mig. Jämför man högtalaren med en apple watch eller samsung så är den sämre men funkar.Och jag som redan gjort annons
Är det så @Riki87, är telefonfunktionen seg?
F8 pro kommer väl kosta 14-15k när den kommer...