• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Jag har haft lite låg HRV de sista dagarna även om jag inte känner mig sjuk, bara lite trött. Undrar vad det kan vara?
1000012531.jpg

Jag är i ingenmansland och smittad av @hepanter! Tack (på grund av) denna tråd och vad den blivit duger det inte med det man (jag) har. Man vill framåt 🚀
Epix är perfekt och bra men en Fenix 8 kanske vore ännu bättre? 😆
Instinct är bra som en tränings- och andraklocka. Är som en Garmin-G-shock men där meddelanden ser ut som text-tv när man sänkt ljuset på tv:n.
Gå hemma förkyld och googla på klockor var femte minut gör inte saken bättre 😁

Jag är i ingenmansland och smittad av @hepanter! Tack (på grund av) denna tråd vad den blivit duger det inte med det man har. Man vill framåt 🚀
Instinct är bra som en tränings och andraklocka. Är som en Garmin-G-shock men där meddelanden ser ut som text-tv när man sänkt ljuset på tv:n.
Vi låter väldigt lika har ett ganska hög igenkänningsfaktor

Jag är i ingenmansland och smittad av @hepanter! Tack (på grund av) denna tråd och vad den blivit duger det inte med det man (jag) har. Man vill framåt 🚀
Instinct är bra som en tränings- och andraklocka. Är som en Garmin-G-shock men där meddelanden ser ut som text-tv när man sänkt ljuset på tv:n.
Vänta på F8 pro istället. Hade inte T7 Amoled krånglat för mig hade inte jag köpt F8. De extra funktionerna F8 har känns sådär tycker jag. Telefonfunktionen är seg och hänger sig ibland när jag svarar och högtalare är ingen vidare. Om du kommer från en jättegammal modell så visst. Men har du redan en Epix gen 2 så är det inte värt pengarna att byta tycker jag.

Vänta på F8 pro istället. Hade inte T7 Amoled krånglat för mig hade inte jag köpt F8. De extra funktionerna F8 har känns sådär tycker jag. Telefonfunktionen är seg och hänger sig ibland när jag svarar och högtalare är ingen vidare. Om du kommer från en jättegammal modell så visst. Men har du redan en Epix gen 2 så är det inte värt pengarna att byta tycker jag.
Och jag som redan gjort annons 🫣
Är det så @Riki87, är telefonfunktionen seg?
F8 pro kommer väl kosta 14-15k när den kommer...

Och jag som redan gjort annons 🫣
Är det så @Riki87, är telefonfunktionen seg?
F8 pro kommer väl kosta 14-15k när den kommer...
man får vänta lite mellan att man säger skicka sms och fråga till vem. Ta emot samtal har fungerat varje gång för mig. Jämför man högtalaren med en apple watch eller samsung så är den sämre men funkar.
Har den kopplad till samsung s23

Tillbaka
Topp