Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig hänger telefonensamtalet varannan gång.man får vänta lite mellan att man säger skicka sms och fråga till vem. Ta emot samtal har fungerat varje gång för mig. Jämför man högtalaren med en apple watch eller samsung så är den sämre men funkar.
Har den kopplad till samsung s23
Konstigt. Android eller iphone?För mig hänger telefonensamtalet varannan gång.![]()
Android. Men det är klockan som hänger sig några sekunder. Ibland lossnar det och ibland får jag avbryta och vänta tills den blir normal.Konstigt. Android eller iphone?
Gick fort.
Jag tror att HRV är högst individuellt. Bara för att jag har högre HRV tror jag inte att jag är mer vältränad. Eller det är jag inte. Det är bara min baseline.Du är fräschare än en bonde som gillar att lyfta skrot o kossor som aldrig är ledig![]()
![]()
BlocketGick fort.![]()
Eller hur, sommartid for the win!Tänk att en timma kan påverka en så mycketVilket parti måste jag rösta på för att slippa den här omställningen?
![]()
Jag tänkte just skriva att priset är för lågt, men jag hann inte!
Haha... (Garmin säljer just nu klockan på hemsidan för 7499krJag tänkte just skriva att priset är för lågt, men jag hann inte!![]()
Vad gick den för då? 5,5k?Haha... (Garmin säljer just nu klockan på hemsidan för 7499kr)
Ja plus fraktVad gick den för då? 5,5k?
Min får nog också respass snart, men den är sedan black friday förra året, så den är förhållandevis ny. Hoppas på lite mer än så, men vi får se.Ja plus frakt
Och vad hade du nu igen?Min får nog också respass snart, men den är sedan black friday förra året, så den är förhållandevis ny. Hoppas på lite mer än så, men vi får se.
Likadan. Men jag såg just att Garmins kampanj startade idag och pågår till den 20/4. Så jag tror det är bäst med lite is i magen.Och vad hade du nu igen?![]()
Din är ju mycket nyare och har originalband gissar jag. Min köptes juni 2023.Likadan. Men jag såg just att Garmins kampanj startade idag och pågår till den 20/4. Så jag tror det är bäst med lite is i magen.
Japp. Alltsammans intakt.Din är ju mycket nyare och har originalband gissar jag. Min köptes juni 2023.
Ja men man säljer inte med högt prisJag tänkte just skriva att priset är för lågt, men jag hann inte!![]()
Igenkänningsfaktor igenBlev dominieffekt här hemma. Nu ska frugan byta upp sig också![]()
Det är en vit Fenix 7s om någon är sugenBlev dominieffekt här hemma. Nu ska frugan byta upp sig också![]()