Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har 2 st såna från Yooside och original Garmin, märker ingen skillnad på dom förutom att det står Garmin på Originalet. Känns som att det är samma kvalité till halva prisetSkönt att kickstarta dagen med att blåsa ur kroppen
Nylonbandet är från Yooside beställt via Amazon. Funkar riktigt bra - bra kardborre, bra elastisk och torkar snabbt. Kan varmt rekommendera!
Skulle gärna vilja köpa men det är ju nånting extra när det står Garmin på bandetHar 2 st såna från Yooside och original Garmin, märker ingen skillnad på dom förutom att det står Garmin på Originalet. Känns som att det är samma kvalité till halva priset
Jag beställde ett jag med ska bli kul o testa framöverHar 2 st såna från Yooside och original Garmin, märker ingen skillnad på dom förutom att det står Garmin på Originalet. Känns som att det är samma kvalité till halva priset
Fortsätt upp där också, fränt även där!En vecka semester i New York, klart löparskorna åkte med.
Man får ju se till att man får lite egentid
Luften lämnade en hel att önska för en astmatiker som jag…
#skitigluftmenmycketfolk
![]()
![]()
Bra tempoSkönt att komma ut och få lite luft.
![]()
![]()
![]()
![]()
Du ser ut att ha bråttomSkönt att komma ut och få lite luft.
![]()
![]()
![]()
![]()
T7 är van vid kaffeGodmorgon alla Garmins
![]()
Den gillar kaffe pauserT7 är van vid kaffe
Den har fått en renare tillvaro nu jämfört mot gården![]()
Det var tråkigt att höra men hade du haft bredare stålhätta, hade den kunnat vika sig neråt mot tårna och klippa av dem.Trampad på lilltån av en ko, dåligt att stålhätta inte skyddar i sidled på ytterkanten. Nu är de slutsprunget på ett bra tag, måste tyvärr jobba med det o halta fram![]()
![]()
Va, tror du?Du ser ut att ha bråttom
Är du inte lite seg på jobbet sen?
Styrketränade före jobbet förr när jag jobbade kväll. Gäspade och eftersvettades en hel del på jobbet minns jag.
Du är grym
Du är en grym kämpe.Över 15 k steg det känns i tån, fy vilken dag detta va. Kaffekopparna är borta från ladugården så får inget kaffe heller
Tån ser illa ut svullen får nog bli is ikväll
![]()
Tack dom orden behövs, glädjen att komma innanför farstun nyss, nu ska jag vila resten av dagenDu är grym
Du är en grym kämpe.
Det gör du rätt iTack dom orden behövs, glädjen att komma innanför farstun nyss, nu ska jag vila resten av dagen
Ska du ”bara” springa, simma och träna generellt med klockan så räcker det med en forerunner. Fenix har fler funktioner, men det beror på om man använder dessa eller inte.Tänkte komma igång med konditionsträningen sådär smått för hjärtats skull, nu då man börjar närma sig 40. Då är ju förstås första steget att skaffa en klocka till ändamålet
Skulle dock gärna ta emot tips på vilken jag ska slå till på. Garmin verkar ha väldigt bra klockor men upplever att de kunde ha en tydligare uppdelning i sitt sortiment.
Jag hade tänkt börja med löpning 2-3 gånger/vecka med mål att träna upp VO2 max. Sen styrketränar jag redan 3 gånger/vecka och simmar 1-2 gånger. Så den får gärna vara vattentålig.
Den ska även ha bra hälsomätningar som sömn, kalorier och syresättning. Garmin pay verkar också bra. Musik är ett måste. Jag använder iPhone om det är en faktor som kan påverka.
Sen är jag osäker hur mycket jag kommer bry mig om batteritid och skärm typ och storlek. Tips?
Den kommer mest användas till just träning och till sömn eftersom man förstås föredrar att ha en ”riktig” klocka
Budget tänkte jag mig 4000 sek. Just nu lutar det åt en Forerunner 265 eller en begagnad Fenix 7.