• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Näst sista kossan är på sen måste jag skicka över all mjölk i tank för att sedan mjölka en karensko
1000061487.jpg

Någon som kör Garmin Index S2 våg? Funkar den bra och ger bra/korrekta värden?
Har en cleverio här hemma som funkar hyfsat bra (appen har dock mer att önska). Funderar på att byta ”upp mig”, förutsatt att det är värt det.
Hade varit skönt med all hälsodata i en APP också.

Det kan ju bli lite motsatt effekt om man tycker sömnen var ok men klockan säger att den var kass. Då kanske man omedvetet mår sämre istället 😵‍💫
Eller tvärtom i ditt fall då 😀
Ja. Högst förvirrande. Jag vet med säkerhet att jag var vaken åtminstone tre gånger inatt men klockan visar bara en.

Jag hade lägre Puls än vanligt frågan är om det kan bero på att jag gick en snabb rask promenad innan istället för att gå på ganska direkt med löpning eller om jag helt enkelt blivit mer tränad av löpturerna tror mer på det förstnämnda dock även om jag känner att jag har mycket mer kraft nu än när jag börja springa

Tillbaka
Topp