Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan ju bli lite motsatt effekt om man tycker sömnen var ok men klockan säger att den var kass. Då kanske man omedvetet mår sämre iställetTrodde jag sovit dåligt inatt men klockan påstår annorlunda
![]()
Ja. Högst förvirrande. Jag vet med säkerhet att jag var vaken åtminstone tre gånger inatt men klockan visar bara en.Det kan ju bli lite motsatt effekt om man tycker sömnen var ok men klockan säger att den var kass. Då kanske man omedvetet mår sämre istället
Eller tvärtom i ditt fall då![]()
Du får skicka den till Garmin så får du en ny I3 till rabatterat prisJa. Högst förvirrande. Jag vet med säkerhet att jag var vaken åtminstone tre gånger inatt men klockan visar bara en.
Finns en på KS annarsDu får skicka den till Garmin så får du en ny I3 till rabatterat pris![]()
Den hade jag missatFinns en på KS annars![]()
Tack så jättemycket den är sjukt cool och så mer välbygd.Snyggt din handled är som gjuten för Tactixs![]()
Nöjet är på min sida också, jätte kul att kunna få se den i tråden och se den användas nu när jag fick hem min deltaSjukt imponerad av denna coola klocka. Vilket skick den är då den används dagligen i tuff arbetsmiljö. Jag är så positivt överraskad. Tack snälla @hepanter för att kunna få låna denna coola klocka.![]()
Tack Kompis ännu en gång, du förverkligade möjligheten för mig att få testa denna coola klockaNöjet är på min sida också, jätte kul att kunna få se den i tråden och se den användas nu när jag fick hem min delta
Rejäl belastning därMorgonens AMRAP
![]()
Skönt att kickstarta dagen med att blåsa ur kroppenRejäl belastning där
Va är det för band du kör på den ?
Är det en 47 mm du har ?Morgonens AMRAP
![]()
Det stämmer!Är det en 47 mm du har ?