• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Dags att sätta sig in i alla funktioner! Tack @hepanter för hjälpen!

1000137936.jpg
Wow va coolt, ser fram emot bilder

Vad är det som gör att du går tillbaka till Fenix 6? Vad ska du göra med Fenix 8?
Nej nej. Fenix 8 är min finklocka. 6X ska jag ha när jag slår i saker eller får jord på mig eller skvätter färg på mig. Det håller F8 också för iofs men det känns bättre att hålla den ifrån sånt så länge som möjligt.
Lättare yta att skrubba av på en Fenix än på en Instinct som är min nuvarande slit-å-släng-klocka.

Nej nej. Fenix 8 är min finklocka. 6X ska jag ha när jag slår i saker eller får jord på mig eller skvätter färg på mig. Det håller F8 också för iofs men det känns bättre att hålla den ifrån sånt så länge som möjligt.
Lättare yta att skrubba av på en Fenix än på en Instinct som är min nuvarande slit-å-släng-klocka.
Detta fick mig o tänka på den gamla kingen jag köpte av dej som varit målar kompis med dig😅

FR970 har blivit en vän på många plan.
Meditation med bra högtalare är härligt om man är offline och behöver komma till ro.
Även andningsövningarna är effektiva och för första gången ser jag skärmen när man kör övningarna, mipen jag hade på de andra blev för mörk när man körde övningarna
Tagit många samtal under jobbardagatna i klockan med de gillas

Klockan är riktigt strömsnål också vilken är kul

1000065555.jpg
1000065561.jpg

Är man intresserad av en 2X kan det finnas en över 😊

Bilagor

• 1000008622.jpg
    1000008622.jpg
    929.6 KB · Visningar: 2
  • 1000008621.jpg
    1000008621.jpg
    753.1 KB · Visningar: 1
  • 1000008612.jpg
    1000008612.jpg
    827.4 KB · Visningar: 1
Det började bli riktig fart här i tråden för sisådär ett halvår sedan då det hoppade in några fd G-shockare.
Efter det har jag köpt 2st Instinct 3, Instinct 2x, Fenix 8 och Fenix 6x 🙄
Innan dess hade jag kört med en Epix 2 pro i drygt 2 år.

Ni har bra inflytande på mig 😁😍

Senast ändrad:
Det började bli riktig fart här i tråden för sisådär ett halvår sedan då det hoppade in några fd G-shockare.
Efter det har jag köpt 2st Instinct 3, Instinct 2x, Fenix 8 och Fenix 6x 🙄
Innan dess hade jag kört med en Epix 2 pro i drygt 2 år.

Ni har bra inflytande på mig 😁😍
Att sitta med samma klocka i 2 år låter ju rätt trist.

Men nu är ju ordningen återupprättad. 😁
Vi har inte tappat vårt slagord som @roosterman lärt oss; KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!
Så våra G-Shock gener sitter ännu i.

Har de senaste dagarna haft problem med att klockan (Fenix 8) är seg med GPS kontakt när jag trackar cykling.
Det har tagit mellan 1-4minuter innan den fått kontakt, har inte alls varit något problem tidigare.
Någon annan som märkt av något liknande?

Har de senaste dagarna haft problem med att klockan (Fenix 8) är seg med GPS kontakt när jag trackar cykling.
Det har tagit mellan 1-4minuter innan den fått kontakt, har inte alls varit något problem tidigare.
Någon annan som märkt av något liknande?
Har inte cyklat men väl sprungit. Och nej, inget lagg alls. Men gissningsvis ligger det i någon uppdatering som inte är riktigt hundra.

Tillbaka
Topp