Wow va coolt, ser fram emot bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow va coolt, ser fram emot bilder
Nej nej. Fenix 8 är min finklocka. 6X ska jag ha när jag slår i saker eller får jord på mig eller skvätter färg på mig. Det håller F8 också för iofs men det känns bättre att hålla den ifrån sånt så länge som möjligt.Vad är det som gör att du går tillbaka till Fenix 6? Vad ska du göra med Fenix 8?
Haha trodde det var min 6X du hade svarat på förstWow va coolt, ser fram emot bilder
Den är ju också cool och ser fram emot bilder på den ocksåHaha trodde det var min 6X du hade svarat på först![]()
Detta fick mig o tänka på den gamla kingen jag köpte av dej som varit målar kompis med digNej nej. Fenix 8 är min finklocka. 6X ska jag ha när jag slår i saker eller får jord på mig eller skvätter färg på mig. Det håller F8 också för iofs men det känns bättre att hålla den ifrån sånt så länge som möjligt.
Lättare yta att skrubba av på en Fenix än på en Instinct som är min nuvarande slit-å-släng-klocka.
Aha, det hade jag glömt heltDetta fick mig o tänka på den gamla kingen jag köpte av dej som varit målar kompis med dig![]()
Skänkte den till @roostermanAha, det hade jag glömt helt
Såld igen eller?
Edit: 27 oktober 2022![]()
Du har stort, snällt hjärta kompisSkänkte den till @roosterman
Passande tavla på en vintageklocka!
Helt rätt!
Att sitta med samma klocka i 2 år låter ju rätt trist.Det började bli riktig fart här i tråden för sisådär ett halvår sedan då det hoppade in några fd G-shockare.
Efter det har jag köpt 2st Instinct 3, Instinct 2x, Fenix 8 och Fenix 6x
Innan dess hade jag kört med en Epix 2 pro i drygt 2 år.
Ni har bra inflytande på mig![]()
Har inte cyklat men väl sprungit. Och nej, inget lagg alls. Men gissningsvis ligger det i någon uppdatering som inte är riktigt hundra.Har de senaste dagarna haft problem med att klockan (Fenix 8) är seg med GPS kontakt när jag trackar cykling.
Det har tagit mellan 1-4minuter innan den fått kontakt, har inte alls varit något problem tidigare.
Någon annan som märkt av något liknande?
DumklockaSå har örnen landat
![]()
Sjukt fin men inte smart
Lite skillnad på glasen kan man säga.![]()
Snygg! Saknar min gamla Seamaster. Gav den till farsan för många år sedan.Så har örnen landat
![]()
Sjukt fin men inte smart
Lite skillnad på glasen kan man säga.
Kan konstatera att bilder inte gör den högra rättvisa, medan den vänstra bara är vad den är![]()
Haft 2 st men jag saknar ingen, den är inte lika smart som i goldeneyeSnygg! Saknar min gamla Seamaster. Gav den till farsan för många år sedan.![]()
![]()
Tack, eller hur!Snygg! Saknar min gamla Seamaster. Gav den till farsan för många år sedan.![]()
![]()
Vilken sjuhelsikes besvikelse!!Haft 2 st men jag saknar ingen, den är inte lika smart som i goldeneye
Jag trodde ju den hade finesser men det var tydligen bara en heliumventil, inget small när jag tryckte på den