Men det är för att du inte fick de av Q.Haft 2 st men jag saknar ingen, den är inte lika smart som i goldeneye
Jag trodde ju den hade finesser men det var tydligen bara en heliumventil, inget small när jag tryckte på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det är för att du inte fick de av Q.Haft 2 st men jag saknar ingen, den är inte lika smart som i goldeneye
Jag trodde ju den hade finesser men det var tydligen bara en heliumventil, inget small när jag tryckte på den
Men det är för att du inte fick de av Q.![]()
Samma här vikten går neråt och hungern tar över, blev visst en deff till sommaren iaf för migBörjar känna av kaloriunderskottet på riktigt
![]()
Hyfsat! Sjuk display - bra konkurrent till andra ”smart watches”AW-look-a-like?
Stort plus för att skärmen är stor och att klockan är tunn, led ficklampan senaste sensor mmHähä nja. Har tänkt fråga här vem som kommer vara först med X1
(inte jag...)
Ja,man vet aldrig med ossStort plus för att skärmen är stor och att klockan är tunn, led ficklampan senaste sensor mm
Om jag inte hade varit så nöjd så hade man kanske varit intresserad.
Men är väl ingen stort fan av fyrkantiga klockor men det kanske man kan ändra sig på iofs
Ja safirglas va de ju ocksåJa,man vet aldrig med oss(kööööööp).
Plus också för att det är safir![]()
2 dagar med AOD, då kan man ju lika gärna köra på Apple Watch Ultra.Vad är det som är bra med X1? Den senaste sensor men den saknar EKG och multiband. Den har större skärm men bara upp till 8 dagar batteritid och 2 dagar med AOD. Förstår inte varför den ska kosta 9000kr.![]()
Fortfarande 8 dagar utan AOD, där har inte apple en chans2 dagar med AOD, då kan man ju lika gärna köra på Apple Watch Ultra.
Tjockleken är väl en positiv aspekt borde ju vara riktigt smidigVad är det som är bra med X1? Den har senaste sensor men den saknar EKG och multiband. Den har större skärm men bara upp till 8 dagar batteritid och 2 dagar med AOD. Förstår inte varför den ska kosta 9000kr.![]()
Din Forerunner slår väl den på allt.Tjockleken är väl en positiv aspekt borde ju vara riktigt smidig
Priset är lite saftigt som sagt
Japp givetvisDin Forerunner slår väl den på allt.