Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm, ser gott utÄntligen fika!
![]()
Det är problemet för mig med amoled. De borde göra en lösning som casio hade i sina wsd smart protrek Amoled och över en mip/LCD för AODBeslut taget, det blir retur på Fenix 8. Känner inte att jag är riktigt nöjd med den, den tillför inte sååå mycket mer än vad min Fenix 7X gör. Visst är skärmen helt fantastisk med sin svärta och tydlighet men AOD utomhus är ju dessvärre mer eller mindre svart. Gilla MIP lite för mycket för att gå på Amoled känns det som just nu. Sen ligger det lite o gnager, kommer skärmen klara AOD då det är något jag inte är villig att prioritera bort.
Näe, vi kör vidare med Fenix 7X sapphire solar ett tag till
![]()
Får nog ligga lite lågt med bytet ett tag o se vad som kommer.Det är problemet för mig amoled. De borde göra en lösning som casio hade i sina wsd smart protrek Amoled och över en mip/LCD för AOD
Dom var snygga dom där men blev ingen hit eller? Skulle varit kul att testa.Det är problemet för mig med amoled. De borde göra en lösning som casio hade i sina wsd smart protrek Amoled och över en mip/LCD för AOD
Nej blev ingen hit, svåra att få tag på i Sverige nu.Dom var snygga dom där men blev ingen hit eller? Skulle varit kul att testa.
Den där var ju trevlig. Vad heter den?
MD style tactixDen där var ju trevlig. Vad heter den?
I Garmin IQ eller på annan plats?MD style tactix![]()
Nope Garmin iqI Garmin IQ eller på annan plats?
Edit: Det är via watchfacebuilder va?
Jaså? Jag hittar den I watchfacebuilder, men inte i Garmin IQNope Garmin iq![]()
Kör Connect IQ från datorn så hittar du den. Finns inte i mobilappen.Jaså? Jag hittar den I watchfacebuilder, men inte i Garmin IQ
Men med lite hjälp så hittade jag den, men här var varför jag inte hittade den från början.Kör Connect IQ från datorn så hittar du den. Finns inte i mobilappen.
Just det Ja. Den är bara för MIP.Men med lite hjälp så hittade jag den, men här var varför jag inte hittade den från början.
![]()
Är det olika?Kör Connect IQ från datorn så hittar du den. Finns inte i mobilappen.
I appen visar bara WF som passar den klockan man har lagt in.Är det olika?
Vågar inte ens prova..Någon mer än jag som tycker där svårt att växla från stor garminklocka till vanlig klocka som är 42mm och mindre? Känns som man tar på ett damur![]()