• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

1000053742.jpg

Beslut taget, det blir retur på Fenix 8. Känner inte att jag är riktigt nöjd med den, den tillför inte sååå mycket mer än vad min Fenix 7X gör. Visst är skärmen helt fantastisk med sin svärta och tydlighet men AOD utomhus är ju dessvärre mer eller mindre svart. Gilla MIP lite för mycket för att gå på Amoled känns det som just nu. Sen ligger det lite o gnager, kommer skärmen klara AOD då det är något jag inte är villig att prioritera bort.

Näe, vi kör vidare med Fenix 7X sapphire solar ett tag till 👍😁

IMG_5493.jpeg
Det är problemet för mig med amoled. De borde göra en lösning som casio hade i sina wsd smart protrek Amoled och över en mip/LCD för AOD

Senast ändrad:
Det är problemet för mig amoled. De borde göra en lösning som casio hade i sina wsd smart protrek Amoled och över en mip/LCD för AOD
Får nog ligga lite lågt med bytet ett tag o se vad som kommer.

Skulle kunna tänka mig en Fenix 8 solar/sapphire men den verkar bara finnas i carbon/svart eller Titanium med gul accentfärg o det vill jag helst inte ha. Orange kan funka men helst hade jag sett en med bara grå/silvrig accent färg på skyddet vid högtalaren

Tillbaka
Topp