• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Helgen räddad
IMG_0666.jpeg

Sitter så smått och känner lite ågren. Varför? Därför att Traskan är så fin att jag vill bära den, men Epixen är så bra att jag inte vill ta av den. Och varken den ena eller den andra gör sig något vidare på högerarmen.

Att man skulle hoppa i denna tunna... 😂
Kör Garmin när du tränar eller sover och kör Traska när du inte tränar eller sover. Problemet löst. 😜

Har ett bekymmer med min nya Fenix 8. Upplever en irritation på armen där den sitter, som att det är någon vass kant på undersidan. När jag sätter på mig min Fenix 7 är den mycket mjukare/lenare. Svårt att förklara känslan ….Vet inte om det kan bero på den nyare puls sensorn eller vad det kan vara, störande är det alla fall 🙁

Har ett bekymmer med min nya Fenix 8. Upplever en irritation på armen där den sitter, som att det är någon vass kant på undersidan. När jag sätter på mig min Fenix 7 är den mycket mjukare/lenare. Svårt att förklara känslan ….Vet inte om det kan bero på den nyare puls sensorn eller vad det kan vara, störande är det alla fall 🙁
Gen 5 sensor är lite större än gen 4 och det märks i början. Man vänjer sig efter ett par dagar.

Beslut taget, det blir retur på Fenix 8. Känner inte att jag är riktigt nöjd med den, den tillför inte sååå mycket mer än vad min Fenix 7X gör. Visst är skärmen helt fantastisk med sin svärta och tydlighet men AOD utomhus är ju dessvärre mer eller mindre svart. Gilla MIP lite för mycket för att gå på Amoled känns det som just nu. Sen ligger det lite o gnager, kommer skärmen klara AOD då det är något jag inte är villig att prioritera bort.

Näe, vi kör vidare med Fenix 7X sapphire solar ett tag till 👍😁

IMG_5493.jpeg

Tillbaka
Topp