Japp köpte begagnat så de medföljde, även 6 st original band, 3 textil och 3 gummi, sparar en hel del pengar på att köpa beggatSka man köpa nytt så är det bortkastad pengar om man inte har behov av den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp köpte begagnat så de medföljde, även 6 st original band, 3 textil och 3 gummi, sparar en hel del pengar på att köpa beggatSka man köpa nytt så är det bortkastad pengar om man inte har behov av den.
Den var riktigt cool! Vad heter den?Kul IWC tavla![]()
![]()
Det står till och med Swiss Made!Men vad tycker egentligen IWC om att det står IWC på den? Tycker det är lite märkligt att det tillåts vara så, faktiskt.
Den heter Top Gun ChronoDen var riktigt cool! Vad heter den?
Haha ja, borde gå ta bort den också.Det står till och med Swiss Made!
Kör Garmin när du tränar eller sover och kör Traska när du inte tränar eller sover. Problemet löst.Sitter så smått och känner lite ågren. Varför? Därför att Traskan är så fin att jag vill bära den, men Epixen är så bra att jag inte vill ta av den. Och varken den ena eller den andra gör sig något vidare på högerarmen.
Att man skulle hoppa i denna tunna...![]()
Grymt tips, hur bra som helst!
Vad kostade kalaset till slut?Detta i samma storlek passade bättre än det andra.
Vinkeln på bandavslutet är väl sådär skuren. Men men
![]()
![]()
Ja den blir så när änden ligger nära den gråa delen. En bit ifrån så ser det bra ut. Det var lite så jag menade tidigare.Detta i samma storlek passade bättre än det andra.
Vinkeln på bandavslutet är väl sådär skuren. Men men
![]()
![]()
Gen 5 sensor är lite större än gen 4 och det märks i början. Man vänjer sig efter ett par dagar.Har ett bekymmer med min nya Fenix 8. Upplever en irritation på armen där den sitter, som att det är någon vass kant på undersidan. När jag sätter på mig min Fenix 7 är den mycket mjukare/lenare. Svårt att förklara känslan ….Vet inte om det kan bero på den nyare puls sensorn eller vad det kan vara, störande är det alla fall![]()