• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Mycke jobb idag men en bild hinner vi med
1000053577.jpg

Förbereder för morgondagens omslag kommer sakna det här vädret solsken på dagarna minusgrader på nätterna. Skönt att man kan lyfta upp traktorns framvagn med skopan, sen snurra hjulen för hand runt, väldigt smidigt och man kan få rätt spänning direkt utan att efterspänna.
Även en bra arbetssyssla för att få grova underarmar
1000053581.jpg
1000053583.jpg
1000053593.jpg
1000053587.jpg

Nya pärlan

AOD
IMG_5487.jpeg

Aktiv

IMG_5488.jpeg

AOD fungerar mycket bättre än vad jag förväntade mig faktiskt. Tom så att jag tycker den är för aktiv med vissa original Watch face där man borde kunna dimma ner det mesta utom klockan. Kommer helt klart köra med AOD på, har ställt in sovtider bla o då släcks displayen och byter till annat watchface

Nya pärlan

AOD
IMG_5487.jpeg

Aktiv

IMG_5488.jpeg

AOD fungerar mycket bättre än vad jag förväntade mig faktiskt. Tom så att jag tycker den är för aktiv med vissa original Watch face där man borde kunna dimma ner det mesta utom klockan. Kommer helt klart köra med AOD på, har ställt in sovtider bla o då släcks displayen och byter till annat watchface
Blir intressant att följa!
För oss räddhågsna så vill vi ju minimera risken för inbränningar genom att inte ha AOD aktiverat. Men om du ändå avser att köra det läget så kan du väl ladda ner en ljus tavla som du kan switcha med någon gång ibland för att kunna se om det börja hända nåt på den fronten?
Det vore intressant att ta del av i tråden lite då och då det närmaste året eller så.

Edit: det kanske låter som att jag önskar att något ska hända. Så är naturligtvis inte fallet. Men allt för vetenskapen.

Tillbaka
Topp