Agnb¥⌚
Silver
Är nog samma för alla med Garmin-klockor just nu var det verkar.Någon annan som får detta?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nog samma för alla med Garmin-klockor just nu var det verkar.Någon annan som får detta?
![]()
Jag är ganska lik där. Har dock intresset kvar men jag tror jag använt vanlig klocka 10ggr sedan jag började med smartklocka och sedan epix så en gång. Har iof kvar mina klockor och jag njuter av dom när dom väl är på.Som jag tidigare skrivit i tråden, när jag köpte min första Garmin tog det död på klockintresset för vanliga klockor.
Använder den 24/7. Har endast en Casio som reserv och när jag laddar. Vilket inte är så ofta.
Störst nytta har jag av att
1; kunna ha mobilen helt ljudlös 24/7,
2; få notiser på armen och
3; vibrationslarmet så jag slipper jobbig alarmsignal på morgonen.
Träningsfunktioner och hälsodata är bara en trevlig bonus!
Nu överdriver de lite. 40 k för en klocka som man kan ha 5-10 år är lite väl
Plus så tycker jag de borde ha mip på dessa dyrare klockor pga batteri tiden blir längre och batteriet har längre livslängd.Nu överdriver de lite. 40 k för en klocka som man kan ha 5-10 år är lite väl
Älskar commandern. Hade jag inte redan haft en Marq 2 Adventurer hade jag varit seriös spekulant.
Är det beta uppdatering?Nu kan man se bilder från meddelanden (Android) på klockan
Väldigt uppskattad uppdatering!
Även registrera NAP och öka textstorlek bla.
![]()
![]()
![]()
Minus skärpa...
Ja!Är det beta uppdatering?
Hur går man med i beta programmet?
Logga in via dator. Tryck på klocksymbolen uppe i hörnet.Hur går man med i beta programmet?
Tror att så länge du synkar med mobil/appen Garmin Connect så har du all data där iaf. Så det vart när jag bytt t nyare Fenix iaf. Men inte kollat bakåt inne i själva klockan faktisktHar en fenix 7 nu och kommer (så småningom) till en 7x..min fråga är kommer all data med över till nya klockan? Senaste veckan,vo2max all statistik senaste veckan osv?
Stort tack,ja de känns som att de borde vara så iafTror att så länge du synkar med mobil/appen Garmin Connect så har du all data där iaf. Så det vart när jag bytt t nyare Fenix iaf. Men inte kollat bakåt inne i själva klockan faktiskt![]()
När jag skulle köpa ny så tvekade jag mellan fenix 7x eller epix. Valde fenix 7x pga att skärmen är alltid på och batteriet är längre,känns mer som klocka och inte smart klocka.Antar ingen som riktigt vet vad man kan ta för den..men sätter nog priset här på ks på 6500:- i helgen..
nu har jag en fråga till..var o kolla på både fenix 7x och epix2 vad jag förstått är de bara skärmen som är annorlunda och de medför sämre batteri på epix? Någon själv som stått i valet och kvalet mellan dom två? Jag tänker iaf satsa på 51mm och köpa på länk och sen komplettera med gummi
Stort tack för inputNär jag skulle köpa ny så tvekade jag mellan fenix 7x eller epix. Valde fenix 7x pga att skärmen är alltid på och batteriet är längre,känns mer som klocka och inte smart klocka.
Den ska jag kolla på senare. Jag la iaf ut annons på min fenix 7 svart med 2 garmin band..6500kr vill nån i tråden köpa så gör vi en bra deal
En bra video i direkt solljus
Epix är roligare alla dagar i veckan!Antar ingen som riktigt vet vad man kan ta för den..men sätter nog priset här på ks på 6500:- i helgen..
nu har jag en fråga till..var o kolla på både fenix 7x och epix2 vad jag förstått är de bara skärmen som är annorlunda och de medför sämre batteri på epix? Någon själv som stått i valet och kvalet mellan dom två? Jag tänker iaf satsa på 51mm och köpa på länk och sen komplettera med gummi