Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite kort i början tyckte jag men det töjer sig ju lite. Får se om några dagarSer ut att passar bra den här gången.![]()
Nu blev jag hungrigEn burgare, en konstform
![]()
![]()
Vad betyder de små pilarna i ytterkanten?Skumt att Tactix 7 pro och Fenix 7x pro har samma mått men Tactix bärs bättre och smidigare i mitt tycke.![]()
Aktiva kalorierVad betyder de små pilarna i ytterkanten?
Godmorgon, tror att det går att sätta som vind rikting och tid på dygnet som på 3e parts.Aktiva kalorier
Aktiva minuter per vecka
Inget jag använder
Finns många inställningar för trianglarnaGodmorgon, tror att det går att sätta som vind rikting och tid på dygnet som på 3e parts.
Den vid kl9 som ser lite annorlunda ut brukar vara UTC/GMT. De andra kan man programmera till nästa vad som helst.Vad betyder de små pilarna i ytterkanten?
Känns bra!Det där ser schysst ut. Är det mocka? Du får rapportera hur det känns!
Snyggt, och extra nice med den där Hermès-liknande tavlan.Känns bra!
Snyggast hittills av de tre jag köpt.
Skönt med mocka, eller va de nu är för material.
Men som jag tidigare skrivit, skulle behöva ett i storleken S/M. Nästa Hemsut lär bli ett likadant i annan färg.
![]()
![]()
Edit: såg att färgen inte riktigt stämde på flärpen.
Den här bilden stämmer bättre.
![]()
Meeen dom töjer sig ju så nu kan man säga att det blivit ett S/MKänns bra!
Snyggast hittills av de tre jag köpt.
Skönt med mocka, eller va de nu är för material.
Men som jag tidigare skrivit, skulle behöva ett i storleken S/M. Nästa Hemsut lär bli ett likadant i annan färg.
![]()
![]()
Edit: såg att färgen inte riktigt stämde på flärpen.
Den här bilden stämmer bättre.
![]()
Sannerligen!