• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Där ser man 👍 har ett problem hans budget, han vill helst vänta in en begagnad men jag föreslog ny. Men han är sparsam när de gäller o lägga pengar på klockor har jag märkt. Modellflygplan o helikoptrar båtar mm då shoppar han loss😬
Fullständigt obegripligt. Skulle aldrig lägga så mycket pengar på hobbyprylar.

Inlägget kan innehålla spår av ironi. 😂

Skillnaden mellan 4sensor och 5 sensor är iaf inte så stor som tex Nokia 3310 och iphone.
Som bärare kommer du inte märka nån större skillnad. Jag märkte i alla fall ingen skillnad

Godmorgon
20250305_061108.jpg

Någon som har koll på varför en Epix 2 visar telefonnummer som ringer vid vissa samtal och kontakten som är sparad vid andra? Det ska tilläggas att vi båda tillfällena är numret sparat och telefonen visar rätt.

Idag hamnade min kära far på akuten med misstänkt propp i lungan. Vi kom på besök och de hade bara tagit blodprov när vi var där. Ingen övervakning. Då undrade min syster som är sjuksköterska via telefon vilken syresättning han hade? Det är såklart viktig info i detta läge. Min Garmin 7X Pro fick såklart då åka på pappas arm och vi kunde mäta oss till 96% vilket var ok. Det var riktigt skönt att kunna konstatera detta på en stressig akutmottagning. En sådan fantastisk funktion!
1000012258.jpg

Idag hamnade min kära far på akuten med misstänkt propp i lungan. Vi kom på besök och de hade bara tagit blodprov när vi var där. Ingen övervakning. Då undrade min syster som är sjuksköterska via telefon vilken syresättning han hade? Det är såklart viktig info i detta läge. Min Garmin 7X Pro fick såklart då åka på pappas arm och vi kunde mäta oss till 96% vilket var ok. Det var riktigt skönt att kunna konstatera detta på en stressig akutmottagning. En sådan fantastisk funktion!
1000012258.jpg
Hoppas på snabbt tillfrisknande till din far :heart:
Funktionen är superbra men även andningen som den mäter.

Det hade varit skoj att bli en riktig power user. Jag tror jag måste gräva i manualen och verkligen få klockan som jag vill ha den med viktiga funktioner nära tillhands.

Tillbaka
Topp