Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har halkat efter kunskapsmässigt känner jag. Vad är detta för klocka?
Ser ut som en Tactix DeltaJag har halkat efter kunskapsmässigt känner jag. Vad är detta för klocka?![]()
Har använt mitt Hemsut band dygnet runt nästa ett halvår nu. Håller riktigt bra tycker jag.Någon som haft Hemsut banden en längre tid, håller de även bra efter något år?
Har beställt ett par senaste tiden och är sugen på ytterligare fler men är kanske dumt när man inte utvärderat över tid.
Jag har halkat efter kunskapsmässigt känner jag. Vad är detta för klocka?![]()
Stämmer bra, det är en Tactix Delta.Ser ut som en Tactix Delta
Då har vi ihop en trioStämmer bra, det är en Tactix Delta.
Gammal modell men tycker designen står sig bra.
Dock låter vibrationen som en stenkross... Så den ska iväg på service, får som den kommer tillbaka eller om den blir utbytt
![]()
Vad betyder det? En tur till Danmark?Stämmer bra, det är en Tactix Delta.
Gammal modell men tycker designen står sig bra.
Dock låter vibrationen som en stenkross... Så den ska iväg på service, får som den kommer tillbaka eller om den blir utbytt
![]()
En back bira med sundsbussen?Vad betyder det? En tur till Danmark?
När jag hade strul med min Fenix 5 så gick den till Danmark. Det var där verkstan fanns. Det var höjdsensorn som hade givit upp. Men klockan blev inte lagad utan utbytt till en ny.En back bira med sundsbussen?
Jag vet inte vart den ska, Garmin ska kolla om de går att laga eller om dom ersätter den. Trist att bli av med den, för de lär ju ta en stund antar jag...
Hur länge fick du vänta?När jag hade strul med min Fenix 5 så gick den till Danmark. Det var där verkstan fanns. Det var höjdsensorn som hade givit upp. Men klockan blev inte lagad utan utbytt till en ny.
Oj, det var ett antal år sedan.Hur länge fick du vänta?
- Trevlig urtavla
Så att det finns plats för en ny I stallet. Smart!Gav bort min Charlie till min 12 åriga son, gissa om han blev glad![]()
Du ser alltid igenom migSå att det finns plats för en ny I stallet. Smart!![]()
Haha, man kan se ett mönster, och med tiden lär man känna varandraDu ser alltid igenom mig![]()