Ja det har den alltid gjort på mig dagar innan fullmåne, fullmåne till några dagar efter fullmåneDet sägs att månen påverkar sömnen hos en del människor. Fullmåne den 14 mars
Känns som de kryper i kroppen när man ska sova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det har den alltid gjort på mig dagar innan fullmåne, fullmåne till några dagar efter fullmåneDet sägs att månen påverkar sömnen hos en del människor. Fullmåne den 14 mars
Det hade varit intressant att följa vid vilken % man själv blir påverkad av månen. Det verkar som en del av oss har reagerat samtidigt.Ja det har den alltid gjort på mig dagar innan fullmåne, fullmåne till några dagar efter fullmåne
Känns som de kryper i kroppen när man ska sova
Lyckades du ta en bild exakt i den millisekund 59 sekunder blev 00, för inte har du redan fått inbränningar I den får man hoppas!?
Det ser högst troligt ut så, det är defenitivt inte en 6a som döljer sig bakom 5an tyvärr.Lyckades du ta en bild exakt i den millisekund 59 sekunder blev 00, för inte har du redan fått inbränningar I den får man hoppas!?
Jag gissar att det vi ser är en minut-4:a som just blivit en minut-5:a, och 59-sekund som just blivit 00-sekund.Det ser högst troligt ut så, det är defenitivt inte en 6a som döljer sig bakom 5an tyvärr.
Haha ja klockan är två veckor gammal, vette tusan varför det ser ut så på bilden, men nä inga inbränningar vad jag kan seJag gissar att det vi ser är en minut-4:a som just blivit en minut-5:a, och 59-sekund som just blivit 00-sekund.
För den där är ju typ helt ny väl? Vore väl själva f-n om den redan skulle visa på sådana problem.
Är ju blixt snabba slutar tider på kameror nuförtiden. Så man kan hamna emellan omslag på sekunder eller att sekundvisare blir en solfjäderJag gissar att det vi ser är en minut-4:a som just blivit en minut-5:a, och 59-sekund som just blivit 00-sekund.
För den där är ju typ helt ny väl? Vore väl själva f-n om den redan skulle visa på sådana problem.
Det kan troligtvis var så också.Jag gissar att det vi ser är en minut-4:a som just blivit en minut-5:a, och 59-sekund som just blivit 00-sekund.
Bra deal! Kul att det gick snabbt!Min Tactix Delta är framme hos Garmin i Jönköping, jag kan få den utbytt mot en Tactix 7 standard.
De känns väl som en bra deal, eller?
Det är längre slutartid som ger den effekten.Är ju blixt snabba slutar tider på kameror nuförtiden. Så man kan hamna emellan omslag på sekunder eller att sekundvisare blir en solfjäder![]()
Det är långsam slutartid som gör att det ser ut sådär.Lyckades du ta en bild exakt i den millisekund 59 sekunder blev 00, för inte har du redan fått inbränningar I den får man hoppas!?
Givetvis haha den tabbade jag mig påDet är längre slutartid som ger den effekten.![]()
Fantastiska vyer!Igår märkte jag att det var jäkla smidigt att ha min lilla ficklampa på klockan när jag på kvällen gjorde en walk around innan flight. Garmin gör sig mer och mer ovärderlig!![]()
![]()
![]()
Fantastiskt fina bilder, ser fram emot flerIgår märkte jag att det var jäkla smidigt att ha min lilla ficklampa på klockan när jag på kvällen gjorde en walk around innan flight. Garmin gör sig mer och mer ovärderlig!![]()
![]()
![]()
Rätt schysst arbetsmiljöFantastiska vyer!
Fantastiska vyer!
Fantastiskt fina bilder, ser fram emot fler![]()