• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Ja det har den alltid gjort på mig dagar innan fullmåne, fullmåne till några dagar efter fullmåne
Känns som de kryper i kroppen när man ska sova
Det hade varit intressant att följa vid vilken % man själv blir påverkad av månen. Det verkar som en del av oss har reagerat samtidigt.
Screenshot_20250311_102400_Weawow.jpg

Jag gissar att det vi ser är en minut-4:a som just blivit en minut-5:a, och 59-sekund som just blivit 00-sekund.
För den där är ju typ helt ny väl? Vore väl själva f-n om den redan skulle visa på sådana problem.
Haha ja klockan är två veckor gammal, vette tusan varför det ser ut så på bilden, men nä inga inbränningar vad jag kan se😄

Jag gissar att det vi ser är en minut-4:a som just blivit en minut-5:a, och 59-sekund som just blivit 00-sekund.
För den där är ju typ helt ny väl? Vore väl själva f-n om den redan skulle visa på sådana problem.
Är ju blixt snabba slutar tider på kameror nuförtiden. Så man kan hamna emellan omslag på sekunder eller att sekundvisare blir en solfjäder😄

Tillbaka
Topp