Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte det samma skärmstorlek på på båda?Fenix 8 sapphire solar har landat.
Mycket nöjd med designen, särskilt avsaknaden av lila solar-ring. Knapparna känns också som ett stort lyft.
Just nu i valet och kvalet om den får stanna eller om jag ska jaga rätt på en F7X för större display.
Fenix 8 solar 51 mm har lika stor skärm som 7x. Är din Fenix 8 47mm?Nej X har något större skärm, 0,1” ska det vara.
Ja.Fenix 8 solar 51 mm har lika stor skärm som 7x. Är din Fenix 8 47mm?
Är inte Fenix 8 51 mm ett alternativ med uppdaterad v5 sensor vs 7X?
Snyggt, vad heter tavlan?
Tactix8 delta heter denSnyggt, vad heter tavlan?
Grattis fasen va kreativ du varit med att programmera in mycket på skärmen jämfört mot migNu när man har kommit ut ur klockgarderoben kan man ju visa upp nykomlingen.
![]()
Ett stort Grattis till denNu när man har kommit ut ur klockgarderoben kan man ju visa upp nykomlingen.
![]()
Tack!Grattis fasen va kreativ du varit med att programmera in mycket på skärmen jämfört mot mig
Tack!Ett stort Grattis till den![]()
Hear, hear! Och faktiskt riktigt bekväm!Soffhäng
@ironcastle
Du kan inte varit i dina sinnesfulla bruk igår kväll, klart den är cool den är vrååålcool
![]()
Kul att du gillar textilbandet. Själv kom jag inte alls överens med det. Känns som att handleden måste vara triangelformade för att det ska vara bekvämt.Tack!
Igår när jag spände på den så tyckte jag inte att den var så cool som jag hade tänkt mig. Men nu har den suttit på idag och dels tycker jag nog att den är rätt cool ändå, dels tycker jag att det stela originalbandet faktiskt funkar riktigt bra tack vare infästningen som ger det en extra led. Klockan sitter bekvämare än man kan tro, tack vare bandet.
Jag brukar inte alls gilla att klockan sitter fast på armen, ett liiiiitet bilhandlarhäng brukar jag i regel ha, men denna sitter rätt tajt faktiskt. Och skönt.
Vilken komplimang!Kul att du gillar textilbandet. Själv kom jag inte alls överens med det. Känns som att handleden måste vara triangelformade för att det ska vara bekvämt.![]()
Och jag fick ihop 26 laddning av body battery. Undra hur det ska räcka hela dagenMorn morn fick inte ens till 6 tim sömn inatt, så seg.![]()
Jag har snabbladdare inkopplad i kroppen.Och jag fick ihop 26 laddning av body battery. Undra hur det ska räcka hela dagen
![]()
Och jag fick ihop 26 laddning av body battery. Undra hur det ska räcka hela dagen
![]()
Och jag fick ihop 26 laddning av body battery. Undra hur det ska räcka hela dagen
![]()
Det sägs att månen påverkar sömnen hos en del människor. Fullmåne den 14 marsJag har snabbladdare inkopplad i kroppen.
Jag har legat runt 93 ner till 82 på morgnarna normalt förbruka rätt mycket under dagen
![]()