• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

20250308_204142.jpg

Senast ändrad:
Fenix 8 sapphire solar har landat.
Mycket nöjd med designen, särskilt avsaknaden av lila solar-ring. Knapparna känns också som ett stort lyft.
Just nu i valet och kvalet om den får stanna eller om jag ska jaga rätt på en F7X för större display.

Bilagor

• IMG_2274.jpeg
    IMG_2274.jpeg
    351.2 KB · Visningar: 1
Fenix 8 sapphire solar har landat.
Mycket nöjd med designen, särskilt avsaknaden av lila solar-ring. Knapparna känns också som ett stort lyft.
Just nu i valet och kvalet om den får stanna eller om jag ska jaga rätt på en F7X för större display.
Är inte det samma skärmstorlek på på båda?

Ett stort Grattis till den :)
Tack!
Igår när jag spände på den så tyckte jag inte att den var så cool som jag hade tänkt mig. Men nu har den suttit på idag och dels tycker jag nog att den är rätt cool ändå, dels tycker jag att det stela originalbandet faktiskt funkar riktigt bra tack vare infästningen som ger det en extra led. Klockan sitter bekvämare än man kan tro, tack vare bandet.
Jag brukar inte alls gilla att klockan sitter fast på armen, ett liiiiitet bilhandlarhäng brukar jag i regel ha, men denna sitter rätt tajt faktiskt. Och skönt.

Tack!
Igår när jag spände på den så tyckte jag inte att den var så cool som jag hade tänkt mig. Men nu har den suttit på idag och dels tycker jag nog att den är rätt cool ändå, dels tycker jag att det stela originalbandet faktiskt funkar riktigt bra tack vare infästningen som ger det en extra led. Klockan sitter bekvämare än man kan tro, tack vare bandet.
Jag brukar inte alls gilla att klockan sitter fast på armen, ett liiiiitet bilhandlarhäng brukar jag i regel ha, men denna sitter rätt tajt faktiskt. Och skönt.
Kul att du gillar textilbandet. Själv kom jag inte alls överens med det. Känns som att handleden måste vara triangelformade för att det ska vara bekvämt. 😄

Och jag fick ihop 26 laddning av body battery. Undra hur det ska räcka hela dagen 🤔
1000005256.jpg
Och jag fick ihop 26 laddning av body battery. Undra hur det ska räcka hela dagen 🤔
1000005256.jpg

Jag har snabbladdare inkopplad i kroppen.
Jag har legat runt 93 ner till 82 på morgnarna normalt förbruka rätt mycket under dagen
1000055428.jpg
Det sägs att månen påverkar sömnen hos en del människor. Fullmåne den 14 mars

Tillbaka
Topp